י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מצב לא פשוט

38 מאושפזים מתחת לגיל 18; 4 במצב אנוש

לפי משרד הבריאות בישראל מאושפזים נכון להיום 38 צעירים מתחת לגיל 18 בעקבות סיבוכים במחלת הקורונה. 4 מהצעירים במצב אנוש. הבוקר נפטר צעיר בן 26 שנמצא חיובי לקורונה אחרי מותו

38 מאושפזים מתחת לגיל 18; 4 במצב אנוש
מחלקת קורונה בשיבא צילום: Yossi Zeliger/Flash90

לא פשוט: משרד הבריאות עדכן כעת (חמישי) כי בבתי החולים מאושפזים 38 ילדים ונערים עד גיל 18 שחלו בקורונה, מתוכם ארבעה במצב אנוש ואחד במצב קשה.

עוד עדכן משרד הבריאות, כי 48 נשים בהריון מאושפזות בבתי החולים לאחר שחלו בקורונה אף הן. שש מהן במצב אנוש, שתיים מחוברות ל"אקמו". 

מוקדם יותר הבוקר דווח כי בחור צעיר, בן 26, התמוטט הבוקר בביתו שבירושלים ואיבד דופק. רופאי חדר ההלם במרכז לרפואה דחופה ביצעו מאמצי החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו.

בעקבות כך שבני משפחתו מדרגה ראשונה נמצאים בבידוד, הוחלט לעשות לו בדיקת קורונה לאחר המוות, ולאחריה התברר כי הוא נדבק בנגיף. לצעיר אין מחלות רקע והוא לא חוסן לנגיף.

מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר כי "אל חדר ההלם במחלקה לרפואה דחופה פונה הבוקר צעיר בן 26 מראס אל עמוד בירושלים אשר התמוטט בביתו ואיבד דופק. צוות מד״א שפינה אותו החל בהחייאה אינטנסיבית, שנמשכה גם על ידי צוות המלר״ד בהר הצופים. למרות מאמצי ההחייאה הממושכים הצוות נאלץ לקבוע את מותו".

עוד נמסר, כי "בבית החולים נודע כי המשפחה כולה בבידוד ובבדיקה מיידית שנערכה נמצא חיובי לקורונה. לפי עדות קרוב המשפחה מדובר בבחור ללא מחלות רקע וכן נמצא שככל הנראה לא חוסן".

קורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד