י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אירוע זיכרון המוני

בריטניה: הישיבה החסידית נקנסה ב-10,000 פאונד

ישיבה חסידית בבריטניה נקנסה בסכום השווה לכ-45 אלף שקלים בגלל התקהלות מעל המותר באירוע זיכרון שקיימה הישיבה

בריטניה: הישיבה החסידית נקנסה ב-10,000 פאונד
שוטרים בריטיים. אילוסטרציה צילום: unsplash

המשטרה הבריטית רשמה קנס בסך 10,000 לירות שטרלינג (כ-45,000 שקלים) לאחר שפיזרה במוצאי שבת האחרון כינוס גדול בישיבת היטצ'ין - תורת חסד החסידית שבצפון הרטפורדשייר.

על פי הדיווח בתקשורת המקומית בהרטפורדשייר, כ-150 איש השתתפו במה שתואר כ"אירוע זיכרון" (יארצייט). אך על פי כללי הממשלה, לאירוע כזה מותר להגיע מקסימום שישה אנשים לכל היותר, כמו בהקמת מצבה, אם כי עד 30 איש רשאים להשתתף בהלוויה. הישיבה ממוקמת כשעה נסיעה מלונדון, הישיבה נמצאת במקום שקט במקום בו פועלים בעיקר חקלאים.

מפקד המשטרה, ג'ון רוש, אמר "אנו מזדהים עם כל מי שאבל על אובדן קרובו בשלב זה, ומבינים כי באמת קשה שלא להתאבל בדרך הרגילה, אך כולנו חייבים לזכור שהכללים חייבים להתקיים, ורובם המכריע של האנשים עושים את הדבר הנכון, הכללים ברורים ועל כולנו מוטלת החובה המוסרית למלא את חלקנו ולעזור בהצלת חיים, הפרת התקנות מחזירה את כולנו לאחור, וזה הדבר הלא נכון לעשות כאשר כל כך הרבה אחרים הקריבו קורבנות".

"העונש הקבוע של 10,000 לירות שטרלינג שניתן למארגן ההתכנסות צריך לשמש גורם מרתיע אמיתי, נפעל ונקנס את מי שמפר את החוק בצורה בוטה". אמר מפקד המשטרה.

בריטניה תורת חסד קנס כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד