י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
24 ימים לבחירות

דיווח: יד ימינו של גנץ ממליץ לו לפרוש מהמרוץ; "רכילות זולה ושקרית"

דיווח במהלך השבת כי מנכ"ל משרדו של בני גנץ מצטרף לקריאה שעליו לפרוש מהמירוץ לכנסת בכדי שלא לסכן את האפשרות שנתניהו יוחלף הפעם. המנכ"ל מצידו מפרסם עם צאת השבת הכחשה גורפת וכי לדעתו: "אני מאמין שהוא חייב להיות בכנסת הבאה; רכילות זולה ושקרית"

דיווח: יד ימינו של גנץ ממליץ לו לפרוש מהמרוץ; "רכילות זולה ושקרית"
בני גנץ עם מאבטח צילום: תומר נויברג, פלאש 90

דיווח: יד ימינו של יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, מי שהיה לצידו מתחילת הדרך ומשמש היום בתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי, הוד בצר, מצדד בעמדה כי על בני גנץ לפרוש מהמרוץ מהחשש שלא יעבור את אחוז החסימה.

על פי הדיווח של דפנה ליאל ב'חדשות 12', הוד בצר סבור כי על בני גנץ להניח את המפתחות. הוא הבהיר לגנץ שלדעתו הוא לוקח סיכון אדיר ומסכן את תדמיתו ועליו לפרוש.

עמדתו של בצר מצטרפת לשורה של בכירים שדרשו מגנץ לפרוש כדי לא לסכן את הסיכוי להחליף את בנימין נתניהו, כשגם יאיר לפיד, אביגדור ליברמן הצטרפו לקריאה הזו.

על פי הדיווח של ליאל, בעקבות העמדה הזו הורחק בצר מהקמפיין ומתפקד באופן חלקי ביותר כמנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי.

מכחול לבן נמסר בתגובה לפרסום: "אפשר להמשיך להפיץ רכילות וסיפורי עמים - אך העובדה פשוטה: זה או גנץ עכשיו או ביבי לתמיד. וליריבים הפוליטיים שלנו - אם אתם לא עוזרים לאיחוד המחנה לפחות אל תפריעו".

מצידו של הוד בצר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי, נמסר עם צאת השבת על הפרסום ב'חדשות 12': "שבוע טוב לכולם, ראיתי כל מיני דיווחים מוזרים והזויים שהתפרסמו במהלך השבת. אני מכהן כמנכ"ל משרד רוה״מ החליפי, ובנוסף לריכוז העבודה של משרדי כחול לבן גם מרכז את העבודה במשרדי המשפטים והתקשורת עליהם בני אמון".

"כעובד מדינה איני יכול להיות פעיל בקמפיין. כמי שעבד לצידו של בני ב-18 שנים האחרונות בצבא ובשנתיים האחרונות במסע הפוליטי אני עומד ב-100% מאחוריו, אין ראוי וישר ממנו".

לדבריו, "אני מאמין שהוא חייב להיות בכנסת הבאה, להישאר בממשלה בתפקידיו ובעז"ה גם להיות ראש ממשלת ישראל בעתיד. כל אמירה אחרת היא בגדר רכילות זולה ושקרית. שיהיו בשורות טובות!". לשון התגובה.

יצוין כי אם נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה ונמשיך לבחירות חמישיות, לפי ההסכם החתום בין נתניהו לגנץ, ראש ממשלת המעבר הינו בני גנץ, כך שיתכן וגם אם 'כחול לבן' לא תעבור את אחוז החסימה - יכהן בני גנץ כראש ממשלה שלא נבחר על ידי הציבור ולא יישא בתואר חבר כנסת. ויתכן כי זו הסיבה שגנץ ממשיך להתעקש לרוץ עד הסוף בכדי לשמור לעצמו את הסיכוי לשאת בתואר ראש הממשלה בחייו.

בני גנץ הוד בצר מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד