י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
איסור הפעלת תחבורה

מתקפה חרדית: איפה נשמע שמקבלים החלטה בתוך חג הפורים

זמן קצר לפני כניסת השבת החליטה הממשלה כי היא תאסור את הפעלת התחבורה החל ממוצאי שבת ועד ליום ראשון בחצות. הן תחבורה פרטית והן זו הציבורית | סגן שרת התחבורה אורי מקלב תוקף את ההחלטה: "החלטת הקבינט הינה החלטה מנותקת ומנוכרת"

מתקפה חרדית: איפה נשמע שמקבלים החלטה בתוך חג הפורים
חרדים בתחנת אוטובוס צילום: פלאש 90

בניסיון למנוע התקהלויות בימי הפורים בירושלים כאשר עוצר לילי לא הוטל על יום ראשון בערב אז יתקיימו עיקר החגיגות בבירה, אישרו בקבינט הקורונה סמוך לכניסת השבת את איסור הפעלת הסעות או תחבורה לירושלים.

הערב (מוצאי שבת) פרסם סגן שרת התחבורה אורי מקלב הודעה נזעמת על החלטת הקבינט מיום שישי להפסקת התחבורה לירושלים ומירושלים הערב ומחר יום ראשון שושן פורים.

"החלטת הקבינט הינה החלטה מנותקת ומנוכרת כלפי הנוסעים, המונעת מאנשים וילדיהם את לשוב לבתיהם" תקף מקלב.

עוד הוסיף סגן השר: "אי אפשר לקבל החלטה שכזו שעות ספורות קודם כניסת השבת כאשר אנשים כבר יצאו מירושלים או הגיעו לירושלים וכעת לא יכולים לשוב - זוהי החלטה לא מידתית ופוגענית, הממשלה סוחבת ונגררת בהחלטות שלה. - איפה נשמע שמקבלים כזו החלטה בתוך חג הפורים על חג הפורים".

"לצערינו הממשלה לא ראתה לנגד עיניה את משמעות החלטה שכזו. - אני קורא לממשלה לאפשר לאנשים לשוב לבתיהם" דרש סגן השר.

כזכור, זמן קצר לפני כניסת השבת החליטה הממשלה, כי עד ליום ראשון בחצות הלילה, תאסר תנועת הסעות מאורגנות לירושלים וממנה, למעט הסעות עובדים והסעות למוסדות חינוך ומוסדות רווחה שפעילותם מותרת.

כמו כן הצביעו שרי קבינט הקורונה כי תנועת התחבורה הציבורית לירושלים וממנה תופסק לחלוטין בפרק זמן זה כאשר החוגגים לא יוכלו לעלות בתחבורה מאורגנת לירושלים.

במסגרת ההחלטה הוחלט בקבינט הקורונה כי הקנס למפעיל הסעה בניגוד לתקנות יהיה בגובה של 5,000 ש״ח.

פורים אורי מקלב תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד