י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מחלקת הרצח חוקרת

חופר קברים נהרג לאחר שקבר התמוטט עליו

חופר קברים בוושינגטון נקבר תחת קבר שחפר בעצמו, כאשר החול שהוציא בעצמו התמוטט עליו וקבר אותו בעומק של למעלה משני מטרים. פעולות החילוץ המהירים לא הועילו והוא הוצא ללא רוח חיים

חופר קברים נהרג לאחר שקבר התמוטט עליו
מעדר צילום: unsplash

חופר קברים בבית קברות בלונג איילנד, ארה"ב, מצא את מותו בתוך קבר אותו חפר בעצמו. האיש נשאר קבור מתחת ליותר משני מטרים של חול, חבריו לעבודה מיהרו לחפור, אך האיש הוצא ללא רוח חיים.

רודווין אלליקוק, בן 42, עבד בתוך הקבר בפארק הזיכרון בוושינגטון, לפתע החול שהוצא מהמקום התמוטט עליו בסביבות השעה 8.30 בבוקר, כך פרסמה משטרת מחוז סאפולק בהודעה לעיתונות.

חבריו לעבודה ניסו לחפור את הקבר במהירות, אך האיש הוצא ממנו ללא רוח חיים מבור שעומקו יותר משני מטרים. מותו נקבע במקום על ידי איש רפואה ממשרד המרכז הרפואי במחוז סאפולק. מינהל הבטיחות והבריאות בעבודה (OSHA) חוקר את האירוע בנוסף ליחידת הרצח של משטרת מחוז סאפולק.

על פי אתר האינטרנט של בית העלמין בוושינגטון פארק, המקום פועל כבר יותר מחמישים שנה, ה'דיילי מייל' הבריטי דיווח כי לא ניתן היה לקבל תגובה על האסון מבית הקברות.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרים של מחלקת הרצח חוקרים את מותו של עובד בית קברות שנהרג בעת שעבד בקבר, רודווין אלליקוק עבד בתחתית קבר בעומק של יותר משני מטרים בפארק וושינגטון ממוריאל, כאשר הקבר התמוטט עליו בסביבות השעה 8:30 בבוקר עמיתיו לעבודה ניסו לחפור כדי להוציא את אלליקוק אך לא הצליחו. אלליקוק, בן 42 מת במקום, שוטרים משטרת מחוז סאפולק וכן כוחות הכיבוי במחוז סאפולק, ומינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית (OSHA) בודקים את המקרה ופתחו בחקירה".

קבר לונג איילנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד