כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בצל הנורמליזציה

סודן החרימה נכסים של חמאס: "מהווים איום"

ברקע השלום שנרקם בין ישראל לסודן, האחרונים מפגינים את המחויבות במעשים | השקעות של ארגון הטרור חמאס בסודן, כמו עוד מספר נכסים, הוחרמו על ידי הממשל בטענה כי הם "מהווים איום על ביטחון המדינה"

סודן החרימה נכסים של חמאס: "מהווים איום"
שר המשטרה בסודן צילום: מתוך שידורי כאן 11

‏בצל היחסים המתהווים עם ישראל, השלטונות בסודאן החרימו כמה נכסים של ארגון 'חמאס' העזתי. כך דווח בתקשורת המקומית. בפרסומים נטען כי "חמאס מהווה איום לביטחון הלאומי הסודאני". מבין הנכסים שהוחרמו מלון פרדייס בח'רטום, שתי חברות, חנויות ולשכות מסחר. כך דווח רועי קייס בכאן 11.

גורם המעורה בהחלטה, אמר לעיתון 'אל-דמוקרט' הסודני שפורסם ביום שבת, כי "השקעות חמאס בסודן מהוות איום על ביטחון המדינה הסודני, וסותרות את התחייבויותיה של סודן בהתאם לאמנות בינלאומיות האוסרות תערבות בענייני מדינות אחרות, במיוחד עם התמיכה בארגונים חמושים, כמו גם התמיכה בחמאס מהווה בעיה באינטרסים לאומיים, בגלל ייעודו של חמאס (כארגון טרור) על ידי מספר מדינות משפיעות, כולל ארצות הברית".

המקור הוסיף כי "ההשקעות של חמאס כוללות את מלון פרדייס בחרטום, שתי חברות תחזוקה, ומספר חנויות ומשרדים מסחריים". לדבריו, "ההשקעות הללו הן שחיתות בגלל יחסי החברות של חמאס עם אנשי הביטחון של המשטר לשעבר".

סודן חמאס הסכם שלום החרמת רכוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד