י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הסלקציה תעלה ביוקר"

תיעוד כואב: שיירות של משפחות עם ילדים ועגלות צועדות לירושלים

בתיעודים רבים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' נראות משפחות חרדיות צועדות במסע מפרך על עולליהם וטפם לכיוון עיר הבירה בתקווה לחוג את יום הפורים יחד עם בני המשפחה. המדינה החריגה לרעה את שושן פורים בירושלים והובילה לזעם חרדי רב | איפה ואיפה | צפו בתיעוד מהמסע

תיעוד כואב: שיירות של משפחות עם ילדים ועגלות צועדות לירושלים
חרדים צועדים ברגל לי-ם צילום: באדיבות המצלם

העוצר ואכיפת האוטובוסים לצד הרכבים הפרטיים שנעצרים בזה אחר זה בדרכים המובילות לבירה ביום הפורים, הובילו אלפי משפחות לצאת למסע מפרך ברגל לבירה במטרה לחגוג עם המשפחות את שושן פורים בירושלים. במשטרה מזהירים כי מדובר בצעידה מסוכנת ומבקשים לחדול, ח"כ משה גפני זועם ומאיים.

בתיעודים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' נראות משפחות סמוך ליער כשהן צועדות ברגל יחד עם הילדים והפעוטות לכיוון ירושלים.

ל'בחרדי' נודע כי גם אמש צעדו אלפי בחורי ישיבות ברגל בכביש 443 ונעצרו על-ידי השוטרים במחסום שאחרי גבעת זאב.

כזכור, בהחלטת ממשלה סמוך לשבת הוחלט על השבתת האוטובוסים לירושלים וממנה מה שגרם לעצירה של כל התחבורה לבירה ואלפי משפחות נשארו תקועים.

הקבינט אישר: תיעצר התחבורה וההסעות לבירה עד ראשון בחצות

בכל שנה מגיעים לירושלים אלפי אוטובוסים מכל רחבי הארץ וכעת בהחלטה מנותקת מהמציאות, החריגה המדינה לרעה את תושבי ירושלים שנאלצים לצאת למסע לא אחראי לכיוון הבירה.

מהמשטרה נמסר כי "בשעות האחרונות אנו עדים למאות אזרחים שנעים רגלית על צירים ראשיים וכבישים מהירים בדרכם לירושלים. עיקר התנועה נראית בצירים: 443, ציר בר גיורא ועין חמד".

"אנו שבים וקוראים לציבור להישמע להנחיות והוראות השוטרים ולהימנע ממעשה זה, הדבר מהווה סכנה ממשית הן לצועדים והן למשתמשי הדרך", הוסיפו במשטרה.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בתגובה להחלטה ההזויה של ביטול התחבורה הציבורית לירושלים: "התנהגות חסרת הגיון לחלוטין של הממשלה, לא ראיתי שעשו דברים דומים במקומות אחרים בארץ, יש שנהנים לפגוע בציבור החרדי ואחרי כן אפילו לדבר נגדו".

עוד מיו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בתגובה למראות ההמונים צועדים בצידי הכביש בדרך לירושלים: "הסלקציה שנעשית בכניסות לירושלים בין חרדים לחילונים, תעלה ביוקר למקבלי ההחלטות בממשלה" .

קורונה שושן פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 103 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד