י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"טיפשה יותר מנעל"

"תכנסי למיקרוגל": שאשה ביטון צייצה וחטפה עלבונות מעוקביה

מועמדת 'תקווה חדשה' צייצה בטוויטר נגד ראש הממשלה נתניהו בכל הנוגע להתנהלותו מול חינוך ילדי ישראל בתקופת הקורונה וספגה מתקפה יוצאת דופן מעוקביה ברשת. "‏‎תכנסי למיקרוגל להפשרה"

"תכנסי למיקרוגל": שאשה ביטון צייצה וחטפה עלבונות מעוקביה
ועדת הקורונה בכנסת צילום: עדינה וולמן דוברות הכנסת

יפעת שאשה ביטון צייצה בטוויטר: "‏אחרי שנה של הפקרת ילדינו, שמחה שנתניהו החליט לאמץ את תכנית תקווה חדשה לחינוך! ב23.3 נחליף את השלטון ונדאג לשיקום אמיתי של חינוך ילדי ישראל", וההתקפות לא אחרו להגיע.

כזכור יפעת שאשה ביטון היתה יו"ר ועדת הקורונה, והודחה על ידי הליכוד, בהמשך היא חברה לגדעון סער למפלגת 'תקווה חדשה' והצטרפה לביקורת על נתניהו. ביטון בתפקידה כיו"ר ועדת הקורונה הורתה על פתיחת מכוני כושר וענפים נוספים, והיום חטפה עלבונות קשות מעוקבים בטוויטר.

"‏‎יום הכיפורים לא יכפר לך" ו"‏‎את לא כל כך מאופסת הא? סכנה לציבור", ו"‏‎גם את הילדים מקבוצות סיכון ומשפחות כאלה אלה שלא ראית ממטר כל השנה, גם אותם? את יודעת, עם מחלות הרקע".

"‏‎טוב שהזכרת לי להסיר ממך עוקב. בוצע. ובהצלחה לך במדבר האופוזיציה. אני מקווה למען עם ישראל כי שוב לא תקבלי יו"רות ועדה משמעותית ולא תזיקי לציבור". ו"‏‎קשקשנית פופוליסטית. איבדת את הבושה", "‏‎הייתי אומר שאת טיפשה כמו נעל, פשוט לא מצאתי נעל מספיק טיפשה", "‏‎לכי את וכל האופורטוניסטים שרצים עם גדי סער, חבורה של כלומניקים שרוצים להיות חברי כנסת".

"‏‎קודם כל תשקמי את עצמך, כמות השטויות שפלטת אין לה אח ורע בעולם כולו, אם את תהיי שרת החינוך של ילדנו עדיף לשלוח אותם ללמוד באירן", ו"‏‎אם את תהיי שרת החינוך, באותו יום הילדה שלי עוברת לחינוך ביתי" ו"‏‎תקשיבי אחרי הריאיון אצל איילה אתמול הייתי במקומך נכנס מתחת לשמיכה ולא יוצא שבוע".

"‏‎תכנסי למיקרוגל להפשרה" ו"‏‎את אפילו אם תחליפי את מחלקת התה במשרד גם בזה תעשי נזק תעשי טובה לכולנו ותישארי בבית שלך", נשלח את הילדים ללמוד באיראן".

"‏‎טיפשה היית וטיפשה נשארת, את בושה לפוליטיקה בישראל", ו"‏‎את חיבלת במלחמה בקורונה לשמוע אותך מטיפה לפרופסור ברבש בלי בושה, בחיי את מנותקת וחצופה".

התגובות כאן עוד עדינות, חלק מהתגובות היו קשות יותר, מספר מגיבים האשימו את ביטון בהאשמות קשות מאד, אך 'בחדרי חרדים' נמנע מלהביא אותן לכאן, כי הן מאד קשות, חלק מהמגיבים עלבו בה באופן קשה ומאד מעליב, תגובות שהיא מן הסתם הייתה מוכנה לוותר עליהן.

יפעת שאשא ביטון משרד החינוך טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד