י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שערוריית התחבורה לירושלים

האם הח"כים החרדים יתנו גט כריתות לנתניהו

האם בעקבות הזעם החרדי שלושה שבועות לפני הבחירות על ביטול החבורה הציבורית לירושלים וממנה, נראה שינוי כיוון בתמיכת החרדים בנתניהו לאחר שחתמו על מסמך הנאמנות? ח"כ אייכלר מפרסם הערב הודעה חריגה שאמורה להדאיג את נתניהו 

האם הח"כים החרדים יתנו גט כריתות לנתניהו
בנימין נתניהו צילום: Amir Levy/Flash90

ח"כ ישראל אייכלר מסיעת 'יהדות התורה' תוקף בחריפות את התנהלות הממשלה ואת ההחלטה לבטל את התחבורה הציבורית בפורים לירושלים.

"בעקבות גזירות שושן פורים תשפ"א אציע לגדולי ישראל לשקול כל חלופה טובה יותר לשלטון הנוכחי" כך הודיע הערב ח"כ אייכלר. זאת 22 ימים לפתיחת הקלפיות ולאחר שהתקבלו אלפי פניות לעוזרי ח"כים חרדים מאלפי אזרחים שנראו צועדים ברגל לעבר ירושלים לאחר שהתחבורה הציבורית התבטלה.

נזכיר כי רק ביום שלישי האחרון, ראש הממשלה בנימין נתניהו החתים את ראשי המפלגות החרדיות על מסמך נאמנות, כי יקימו ממשלת ימין בראשותו ולא ינסו מו"מ לכניסה לממשלה בראשות יאיר לפיד. 

בנוסח ההצהרה עליה חתמו ראשי המפלגות החרדיות, אריה דרעי, משה גפני ויעקב ליצמן נכתב: "אנו ראשי המפלגות הח"מ מתחייבים להקים יחד ממשלה משותפת כדי לממש הזדמנות מיוחדת להקים ממשלת ימין אמיתית. הצבעה לכל מפלגה אחרת תביא לממשלת שמאל בראשות לפיד. אנו קוראים לציבור להצביע עבורנו ולא להחמיץ הזדמנות חד פעמית להקים ממשלת ימין מלאה".

ישראל אייכלר נתניהו והחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד