י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בצל ההפרות

מסתמן: מערכת החינוך תיפתח, המסעדות וגני האירועים סגורים

בימים שלפני חג הפורים החל מקדם ההדבקה לעלות, עלייה זו בשילוב עם החשש הגדול שהתממש בחלקו מפני חגיגות פורים המוניות מביאים את הדיווחים על עיכוב בהתקדמות לפעימה הבאה ביציאה מההגבלות

מסתמן: מערכת החינוך תיפתח, המסעדות וגני האירועים סגורים
אולם אירועים בעידן הקורונה צילום: Abed Rahim Khatib/Flas90

ימי הפורים שהסתיימו זה עתה, עוררו דאגה רבה בקרב קברניטי המדינה ורשויות הבריאות. לאור כך הזהירו שוב ושוב שרי הממשלה מהפרת הנחיות בחג הפורים, ואף הוטל עוצר מיוחד לשם כך.

בשטח, כך נראה, סבלנותו של הציבור פקעה, ומכל עבר נראו מסיבות המוניות, בכל המגזרים ומכל הסוגים. היו כאלו שניסו פחות או יותר לשמור על ההגבלות. אך בשורה הסופית, תרחיש האימה של מקבלי ההחלטות התממש. בצל העלייה המדאיגה במקדם ההדבקה נערך חג הפורים הרחק מאד מקווי היסוד לחג הפורים בצל הנגיף אותו ניסו קברניטי המדינה להנחיל.

בתוך כך צפויים מחר (שני) להתכנס שרי הממשלה על מנת לדון בצעדי ההמשך של היציאה מההגבלות. כאשר על פי הדיווחים לאור ההפרות הרבות בימי הפורים צפויים חלק מהצעדים להתעכב.

עם זאת דווח הערב כי מערכת החינוך כן צפויה להיפתח כסדרה, אך גני האירועים והמסעדות שהיו אמורים להיפתח בפעימה הקרובה יישארו סגורים לעת עתה.

מוקדם יותר היום דווח כי ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה אישרה היום את הארכת חובת בידוד לשבים לארץ מכל מדינות העולם במלוניות מטעם המדינה ב-72 שעות עד ליום שישי, ה-5.3.21 בשעה 12:00.

מערכת החינוך גני אירועים חתונות אולמות אירועים אולמות שמחה הגבלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד