י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קרבות בשמאל

יאיר גולן: "מקווה שגנץ לא יעבור את אחוז החסימה"

מועמד מפלגת 'מרצ', מזהה התהליכים יאיר גולן אמר כי הוא מקווה שיו"ר 'כחול לבן' בני גנץ יפרוש, ואם לא, אז שלא יעבור את אחוז החסימה | בנוסף גם תקף את בן-גביר: "מדינת ישראל חווה תהליכים של השחתה ולאומנות משתלחת"

יאיר גולן: "מקווה שגנץ לא יעבור את אחוז החסימה"
יאיר גולן צילום: משה שי, פלאש 90

כמה מפלגות במחנה מרכז-שמאל נמצאות על פי חלק מהסקרים, על סף אחוז החסימה, ביניהן 'כחול לבן' ו'מרצ'.

היום (ראשון) איחל מועמד 'מרצ' האלוף במיל' ח"כ יאיר גולן, ליו"ר 'כחול לבן' שר הביטחון והמשפטים, בני גנץ, שלא יהיה בכנסת הבאה: "אני מקווה שבני גנץ לא יעבור את אחוז החסימה. אין לו צידוק מוסרי להמשיך לרוץ בפוליטיקה".

"אני מאחל לו להתעשת ולפרוש בזמן, להבין שהוא הסב נזק מספיק גדול למחנה ולבוחרים שלו ויאפשר לציבור שמאמין בו לבחור מפלגה אחרת שתייצג אותם באופן נאמן וראוי יותר", כך אמר גולן בראיון לערוץ האינטרנטי 'דמוקרט TV'.

גולן גם תקף את ריצתו לכנסת של איתמר בן גביר: "מדינת ישראל חובה תהליכים של השחתה ולאומנות משתלחת. אין אומה בעת המודרנית שנבנתה מלאומנות משתלחת ושחיתות. בכל האומות שלקו בהן במחלות הללו, זה גרם לסבל והרס אדיר של המדינה''.

ח"כ גולן טען: "נתניהו ניסה במשך שנים להרוס את מערכת הבריאות הציבורית - שהיא רעיון סוציאליסטי. זה לא רעיון של הימין. ב-2010 המערכת הזאת הייתה ערוכה יותר טוב למקרי חירום. עבודת האגף הזאת נשחקה ב-10 השנים האחרונות בגלל מחסור תקציבי".

לדברי גולן, "מרצ לא תשב בממשלה עם מושחתים ולאומנים", כלשונו. "אין ברירה אלא לשבת יחדיו - גורמים שלא חושבים אותו הדבר. לגבש קווי יסוד לממשלה - ולצאת לדרך. אם נשב בממשלה ונשפיע מבפנים, נעשה את זה".

איתמר בן גביר יאיר גולן בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד