י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מואשם בהריגה

ניו יורק: נהג חרדי שיכור דרס אישה למוות

בת 32 קיפחה את חייה ביום שישי האחרון מפגיעת ג'יפ שבו נהג חרדי שתוי לשוכרה בשל חג הפורים. לפי הדיווח, הוא גרר אותה מרחק קצר מתחת לרכבו | מעצרו הוארך והוא מואשם בסעיף הריגה

ניו יורק: נהג חרדי שיכור דרס אישה למוות
נהיגה בשכרות. אילוסטרציה צילום: pixabay

גבר חרדי, בן 47, תושב ניו ג'רזי בארה"ב, מואשם בהריגתה של אישה לא יהודיה, אחרי שנכנס בה בעוצמה ופצע אותה אנושות בברוקלין, ניו יורק ביום שישי האחרון - חג פורים.

לקיירדרא תומאס, בת 32, חצתה את שדרת גרהם - ברודווי בבושוויק בסביבות השעה 12:30 בצהריים, כאשר הנהג שהיה שתוי לשוכרה, התקרב במהירות גבוהה והעיף אותה עם רכבו מסוג ג'יפ גרנד צ'ירוקי אפורה, שנת 2005. כך על פי המשטרה.

כשהשוטרים הגיעו למקום, הם מצאו את האשה, תושבת וויליאמסבורג, כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפצעים קשים, היא הובהלה לבית החולים וודהול הסמוך, שם נקבע מותה.

הנהג החרדי, תושב אדיסון שבין ברוקלין שבניו יורק - ללייקווד שבניו ג'רזי, נעצר והואשם בהריגה. המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות התאונה.

ה'דיילי ניוז' מדווח כי האישה סיימה להתכתב עם מכר, והיתה בדרכה לקנות מתנות לשני ילדיה. דקה אחר כך היא נהרגה על ידי הנהג שהיה שיכור, עד כדי כך שנפל על ברכיו כשניסה לצאת מהרכב לאחר התאונה הקטלנית. הנהג הואשם בהריגה ונהיגה בשכרות. מעצרו הוארך בבית המשפט הפלילי בברוקלין.

דובר המשטרה אמר לתקשורת המקומית כי תומאס חצתה במעבר החצייה כאשר הנהג פגע בה כשפנה ימינה, הוא גרר אותה מתחת לרכב השטח הגדול למרחק קצר, ולבסוף עצר.

תאונה קטלנית פורים נהג שיכור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד