י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מי יפקח על הכללים הנוקשים

ניו יורק מתכוננת לחזרת החתונות: כיצד ישפיע על החרדים

הכללים החדשים והנוקשים של ניו יורק לחתונות ואירועי קייטרינג, יהיו נוקשים כל כך ומעלים תהיות, מי בדיוק יאכוף אותם בשעת מעשה בכל אירוע

ניו יורק מתכוננת לחזרת החתונות: כיצד ישפיע על החרדים
חתונה צילום: pixabay

עונת החתונות חוזרת בניו יורק לפחות בחלק הלא יהודי, אצל החרדים כידוע אין חתונות מחג הפסח לפחות עד ל"ג בעומר. על פי הדיווח בכלי התקשורת המקומיים, החל מ-15 במרץ יאושר קיום חתונות, אולם בתנאים נוקשים ומחמירים, עד 150 חוגגים, כל אורח יציג תוצאות בדיקה שלילית לקורונה או תעודת מתחסן ויחויב לטעות מסכה לאורך האירוע.

מדינת ניו יורק פרסמה את ההוראות החדשות, לפיהן, האורחים יכולים לרקוד רק עם מסכות ורק עם בני המשפחה גרעינית. הם יכולים לשבת יחד ואז רק ב"אזורים המיועדים להם ומסומנים בבירור שהוקצו להם".

האזורים אמורים להיות מרוחקים זה מזה, אזור בו יושבים בני המשפחה, לא יהיה קרוב לאזור בו יושבים חברים של החתן, גם אזורי ריקוד או אזורים אחרים כמו הבר, יהיו מחולקים.

כמו כן האורחים "לא יכולים להיכנס, להשתמש או לבקר אורחים אחרים באזורי ריקוד או אזורים אחרים".

"משתתפים יוכלו להצטרף לחתן והכלה כשהם באים לרקוד את הריקוד הראשון שלהם, כל עוד הם שומרים על מרחק של הפרדה ממשתתפים אחרים במהלך הריקוד". אך לא ברור מי בדיוק יפקח על כך, במיוחד כשהחוגגים עשויים להיות קצת מבוסמים באלכוהול.

גם לגבי המוזיקה ישנן הוראות, "הלהקה יכולה לנגן, אך רק אם היא נמצאת במרחק של שלושה עד ארבעה מטרים מהאורחים או מופרדת באמצעות מחסום".

והאורחים חייבים לשמור על המסכות שלהם אלא אם כן הם אוכלים. הם לא יכולים לאכול או לשתות "אם הקבוצות השונות נמצאות במרחק קצר יותר משני מטרים".

חתונות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד