י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"כדור ארור טלטל את חיי"

אביו של החייל שנהרג מפליטת כדור בפוסט מרגש

אביו של החייל יונתן גרנות שנורה ונפצע אנושות על ידי חברו בלילה שבין של שלישי לרביעי בבסיס צה"ל בבקעת הירדן ונפטר בבית החולים, פרסם 'ציוץ' מטלטל על הרגעים הקשים בשבוע האחרון והרשת החברתית לא נותרה אדישה  

אביו של החייל שנהרג מפליטת כדור בפוסט מרגש
אילוסטרציה צילום: pixabay

אביו של החייל יונתן גרנות, תושב קיבוץ עינת, שנורה ונפצע אנושות בשבוע החולף על ידי חברו בלילה שבין של שלישי לרביעי בבסיס צה"ל בבקעת הירדן, ונפטר מפצעיו מאוחר יותר בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, מפרסם ברשת 'טוויטר' ציוץ קצר ומרגש בו הוא משתף בתחושותיו לאחר שאיבד את היקר לו מכל.

"ביום שלישי בלילה כדור ארור אחד טלטל לי את החיים", פתח האב במשפט שטומן בחובו את עוצמת הצער. "בתוך כל הטלטלה הרגשית שהאסון הנורא הזה הביא עלינו", הוא הוסיף, "גיליתי שיש לא מעט אנשים שאני גאה לקרוא להם חברים שלי. זה ממש לא מובן מאליו".

האב, אלון גרנות, מסיים בקצרה וכותב: "תודה לכל המנחמים כאן ובפרטי. זה מחזק מאוד. יש עוד הרבה דברים להגיד אבל הזמן עוד יגיע".

הציוץ של האב השכול לא נעלם מיושבי הטוויטר ואף הנחשבים שבהם מיהרו להגיב לאב האמיץ: "אני משתתפת בצערכם. איזה שבר נורא." כך הגיבה לאב אשת התקשורת והקומיקאית עינב גלילי.

הח"כית לשעבר מ'כולנו' רחל עזריה הגיבה: "משתתפת בצערכם, מקווה שתמצאו נחמה". כמותן, רבים ניחמו את האב שברגע אחד של היסח דעת חייו השתנו ללא היכר.

כזכור, תחקיר ראשוני שבוצע בצה"ל, בעקבות פציעתו באורח אנוש של החייל בבסיס באזור בקעת הירדן, עלה כי הלוחם נפצע ככל הנראה כתוצאה מירי שביצע בנשקו חייל אחר בשטח הבסיס. יצוין כי התקרית התרחשה במהלך אימון והאירוע עדיין מתוחקר.

מצה"ל נמסר כי המשטרה הצבאית החוקרת ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע, בסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה", מסר דובר צה"ל.

על פי דיווח באתר ynet, בתחילה חשבו בצה"ל כי החייל נפצע מפגיעת אבן, אך לאחר שהגיע לבית החולים התגלה כי הוא נפגע מירי בראשו. האירוע התרחש במחנה האימונים תבץ, סמוך לכפרים הפלסטיניים טובאס ותייסיר בבקעת הירדן. בצה"ל לא שללו אף כיוון חקירה, אך כאמור, בהמשך התברר כי הוא נורה על ידי חברו.

מוות חייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד