י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
איראן והארכת הלימודים

נתניהו בראיון: "שאשא שאשה ופאקה פאקה"

ראש הממשלה נתניהו העניק הבוקר ראיון לשדרן הוותיק אריה גולן והתייחס לשלל הנושאים שעל סדר היום | נתניהו תקף בדבריו את יריביו הפוליטיים והסביר מדוע הוא מנכס לעצמו את הקרדיט על הבאת החיסונים לארץ

נתניהו בראיון: "שאשא שאשה ופאקה פאקה"
בנימין נתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

22 ימים קודם הבחירות ראש הממשלה נתניהו העניק הבוקר ריאיון לשדרן הוותיק אריה גולן ב'כאן רשת ב'' והתייחס לשלל הנושאים שעל הפרק ובמרכזם הארכת שנת הלימודים והמתיחות הגדלה מול איראן.

תחילה התייחס ראש הממשלה להארכת שנת הלימודים, החלטה עליה הכריז אמש יחד עם שר החינוך: "החלטנו להאריך את שנת הלימודים בחודש יולי, זה וולונטרי, אבל תלמידי ישראל שירצו בכך, זקוקים להשלמה - גם מבחינה רגשית וגם מבחינה לימודית".

ראש הממשלה התייחס לעלות של פרויקט הארכת הלימודים ואמר שמדובר סה"כ באחוז אחד עד שניים ממה שהבאנו עד עכשיו בסיוע הכלכלי לקורונה.

כשברקע הפיצוץ האיראני בספינה הישראלית ואחרי לילה בו תקפה ישראל מטרות איראניות בסוריה אמר נתניהו: "זו אכן פעולה של איראן, זה ברור". ציין ראש הממשלה והוסיף: "היא האויבת הגדולה ביותר של ישראל ואנחנו מכים בה בכל האזור. לא יהיה לאיראנים נשק גרעיני – עם או בלי הסכם. את זה אמרתי גם לידידי ביידן". 

במהלך הריאיון התייחס גולן גם למניין הנפטרים הגדול מנגיף קורונה, גולן הקשה על נתניהו "איך הגענו למרות מיליוני החיסונים למצב מזעזע של קרוב ל-6,000 הרוגים במגיפה", בתגובה אמר נתניהו, "תשאל את השאשות והפאקות שאמרו כי לא צריך להתחסן".

אריה גולן הקשה על נתניהו מדוע הוא לוקח לעצמו את הקרדיט הבלעדי על הבאת החיסונים לארץ: "אומרים לי מנכ"לי החברות, מה שאתה עושה למדינת ישראל אף אחד לא עושה בשום מדינה אחרת". עוד הוסיף נתניהו, "אני מדבר איתם כמעט כל יום והם אומרים חד משמעית שלולא ההתערבות שלי לא היינו מקבלים את החיסונים. ברור שיש לנו גם מערכת בריאות יוצאת מן הכלל כדי לחלק את זה, והם עושים עבודה פנטסטית בקופות, אבל אם לא הייתי מביא את החיסונים – זה לא היה עוזר". 

נתניהו התייחס גם למערכת הפוליטית וליריביו: "סער אמר שהוא הולך עם לפיד, ולפיד חייב ללכת עם העבודה ומרצ – אין להם דרך אחרת. גם בנט קשר את עצמו ללפיד בהסכם עודפים". 

מ'ימינה' נמסר בתגובה לדברי ראש הממשלה: "מדינת ישראל נמצאת בכאוס בגלל היעדר מנהיגות. הגיע הזמן לומר תודה לנתניהו על תרומתו הנכבדת ולהעביר את המושכות לנפתלי בנט, המנהיג היחיד שיוכל לחלץ את ישראל מהכאוס".

מ'תקווה חדשה' נמסר: "עצוב לשמוע ראש ממשלה בעל זכויות עבר גדולות מתבטא תחת לחץ והיסטריה. נתניהו בלחץ לאחר שאיבד לחלוטין את אמון הציבור וכשל כשלון חרוץ בקורונה, רץ עכשיו מאולפן לאולפן משקר ומסית. כל הציבור יודע שנתניהו מומחה בלקיחת קרדיט לא לו ובגלגול אחריות תוך הכפשה ושקרים על אחרים. ב-23 במארס הציבור הישראלי יחליף אותו בגדעון סער".

ביבי נתניהו אריה גולן בחירות 2021 איראן חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד