י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ביטחון אישי

הגנה עצמית: לדרך חיים מאוזנת יותר

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לעשות משהו בשביל עצמכם? משהו שיעזור לכם לשפר את איכות החיים מבחינה בריאותית ומבחינת הבטחון העצמי כאחד. הגנה עצמית היא אולי אחד הערכים החשובים ביותר כיום, בעולם שבו נראה שרמת המתח רק הולכת ועולה, והיא בדיוק הפתרון שאתם מחפשים במידה ואתם מעוניינים להשיג את המטרות שפורטו לעיל

הגנה עצמית: לדרך חיים מאוזנת יותר
הגנה עצמית צילום: פיקסביי

כמה יתרונות של הגנה עצמית

הגנה עצמית היא הרבה מעבר לסוגים שונים של אמנויות לחימה שמטרתן להקנות לאדם יכולות להגן על עצמו ו\או לתקוף בחזרה ברגע האמת, היא מכלול של אפשרויות עבור מי שרק יעניק לה את ההזדמנות לשדרג את חייו:

  • העלאת הביטחון העצמי – במהלך הקורס, תמצאו את עצמכם מתמודדים עם סיטואציות חדשות שייתכן שמעולם לא יצא לכם לחוות בעבר. בתוך מספר שיעורים תגלו יכולות חדשות שלא חשבתם שתהיו מסוגלים לבצע, ושאולי בסופו של דבר כמו שסיפרו לכם, רק השמיים הם הגבול כשיש כוח רצון מעורב כאן.
  • פיתוח המודעות – עקרון חשוב נוסף הוא פיתוח המודעות לסביבה. מה זאת אומרת? היכולת לנטרל מראש מצבים שעלולים להגיע למקומות אלימים ולא נעימים. ברגע שמפתחים את המודעות הזו, מצליחים לקרוא את הסביבה טוב יותר ולהתכונן לכל אפשרות. אלו כמובן, מעניקים הרבה יותר שליטה בחיים, יכולת הסתגלות גבוהה וגמישות בכל סיטואציה.
  • איזון – איך מאזנים בין גוף ונפש? זו אחת השאלות הקשות ביותר, שרק מעטים מצליחים לתשובה את התשובה אליה. אתם עומדים להיות חלק מאותו מיעוט! כבר בשיעורים הראשונים תלמדו כיצד לאזן בין גוף לנפש, ליצור הרמוניה מושלמת בין הגוף והמחשבה, ועוד. ממש כמו בסרטים בהם מדברים שוב ושוב על היכולת לשלוט בגוף בעזרת הנפש, תגלו בקרוב מאוד שאת כל הסצנות האלה אפשר לתרגם למציאות – אין גבול למחשבה ולרצון, פרט לגבולות שאנחנו מציבים לעצמנו.
  • פתרון בעיות – הגנה עצמית מחייבת אתכם להישאר ערניים; לשים לב לתנועות היריב ולחשוב במהירות כיצד לפעול, איך לצאת ממצבים מסוכנים ולשמור את ידכם על העליונה. מדובר בהרבה מעבר למערך של טכניקות הגנה, כאשר ככל שמתקדמים רוכשים כלים נוספים שעוזרים להתמודד עם אתגרים בכל תחום בחיים.

הזדמנות לתת לעצמכם יותר

כעת גם אתם יודעים עד כמה הגנה עצמית תוכל לעזור לכם לשפר את איכות חייכם בכל כך הרבה רבדים, וזו בדיוק ההזדמנות שלכם לעשות את הצעד המתבקש ולצטרף לחוג מקצועי בו תלמדו כיצד להשיג את האיזון הנכון בין הגוף והמחשבה. בנוסף, אי אפשר לשכוח את העובדה שבסופו של דבר מדובר גם בפעילות גופנית לא רעה בכלל, שהיא מצרך חשוב ביותר ביום יום שלנו, על אחת כמה וכמה בימים שבהם אנו ממעטים לצאת מהבית ולהפעיל את הגוף.

 

 

הגנה עצמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד