י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מגיבה לראה"מ

שאשא-ביטון: "נתניהו בהיסטריה מוחלטת"

מועמדת מספר 2 ב'תקווה חדשה' תקפה הבוקר את ראש הממשלה אחרי הראיון שהעניק לאריה גולן בו גיחך על שמה, וטענה כי הוא בלחץ: "רואים אותו רץ לאולפן לאולפן" | גם יו"ר מפלגתה גדעון סער תקף את נתניהו: "הוא דוגמא לשיח שנאה"

שאשא-ביטון: "נתניהו בהיסטריה מוחלטת"
ראש הממשלה בלשכתו צילום: עומר מירון, לע"מ

לאחר שראש הממשלה התראיין הבוקר ואמר כי צריך לשאול את "השאשות והפאקות" על מוות 6,000 מתים, מעומדת 'תקווה חדשה' יפעת שאשא-ביטון תקפה בחזרה.

‏"רה"מ בהיסטריה מוחלטת, רואים אותו רץ מאולפן לאולפן", טענה שאשא-ביטון והמשיכה, "הזלזול שלו בקורבנות הקורונה - משיאי השפל של האיש הזה. הוא מוביל ומדרדר את ישראל לתהום עמוקה מאוד".

"הזלזול שלו באזרחי מדינת ישראל ובקורבנות הקורונה הוא אחד משיאי השפל של האיש הזה, שפעם נחשב לראש ממשלה מכובד. לא ארד לרמתו", הוסיפה.

גם גדעון סער, יו"ר 'תקווה חדשה' הגיב לדבריו של נתניהו: "‏אופי ההתקפה המביש של נתניהו על ד"ר יפעת שאשא-ביטון הוא דוגמא נוספת לשיח שנאה משולח-רסן ממי שמכנה את יריביו הפוליטיים 'תחלואה' ו'סבל'. ביום שאחרי נתניהו, והוא קרוב, נחזיר שיח מכבד ומלכד בינינו ונרפא את ישראל".

שאשא-ביטון, ‏שהיא גם יו"ר ועדת הקורונה, טענה בראיון ב'גלי צה"ל', כי היא לא יכולה לכנס את הוועדה: "לצערי בקשותינו הרבות לכנס את הוועדה בעת המורכבת הזו מסורבות. כנראה שיש אנשים שלא מעוניינים בשיח פתוח".

כזכור הבוקר, נתניהו התראיין ב'כאן רשת ב', והגיב לשאלת המראיין על אלפי המתים: "תשאל את השאשות והפאקות שאמרו כי לא צריך להתחסן".

ביבי נתניהו יפעת שאשא ביטון גדעון סער קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד