י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אני חי בנתב"ג"

אל מול גלי ההסתה: העיתונאי שמזים את התחקיר נגד המגזר החרדי

בערוץ 12 החליטו בסוף השבוע האחרון לתקוף את הציבור החרדי. תוך השמצות בזויות על שימוש והפעלת פרוטקציות ומאכערים בוועדת החריגים. מול גלי ההסתה עומד עיתונאי 'כאן 11' וחושף לעיני כל את צביעותם של כלי התקשורת

אל מול גלי ההסתה: העיתונאי שמזים את התחקיר נגד המגזר החרדי
נתב"ג בצל הקורונה צילום: פלאש 90

‏עיתונאי 'כאן 11' החליט שלא לשתוק אל מול מופע השנאה בחדשות 12. ופצח בימים האחרונים במלאכת חשיפת הצביעות של כתב הארץ אורי משגב, ושותפו לדעות מערוץ 12 אילן לוקאץ' שהפכו את בני המגזר החרדי למושא שנאת וזעם ההמון בעקבות השמיים הסגורים.

בראשית דבריו כתב שרון עידן בחשבון הטוויטר שלו: "זכותכם לרגום אותי באבנים ולקרוא לי בשמות. אבל אני חי בנתב״ג. קיבלתי מיליון פניות מאנשים. משתדל לבדוק את כולן. פרוטקציות היו ויהיו. להמון סקטורים. יש חרדים רבים בטיסות החילוץ. ויש רבים שלא. רבים מאד. הנסיון לייצר כאן תמונה כאילו חרדים מתועדפים - בעיניי, במחילה, עוול גדול. זהו".

לאחר מכן החל עידן לחשוף את הנתונים מהם בחרו להתעלם עורכי 'תחקיר השנאה': "צהריים טובים" כתב עידן, "אלה הנתונים של אלעל 014 שזכתה לכינוי 'טיסת החרדים'. נטען שהיא היתה סודית. זה שקר מוחלט, כי אפילו הודעה לעתונות יצאה עליה בשעתו. ב-787 היו 282 מושבים ו-260 נוסעים, מהם 68 חרדים. מהחרדים - 30 עם תעודת מחלים, שהורשו ובצדק לצאת החוצה בנתב״ג. עוד 18 היו אחרי חיסון שני.

מוקדם יותר צייץ עידן: "ערב טוב, להלן טיסת חילוץ של לופטהנזה הערב לתל אביב. במטוס 151 נוסעים. בהם שלושה חרדים", עוד צייץ: "טיסת אל על מפרנקפורט אחר הצהריים. 162 נוסעים. שמונה חרדים".

ההסתה היא לא רק נחלת יושבי ארץ הקודש, גם מארצות הברית מתקבלים הדיווחים. מוקדם יותר היום דווח כי בתוך פחות משבוע נרשם מקרה שני של אנטישמיות בטיסה, כאשר פעוט בן 15 חודשים בן למשפחה חרדית, לא חבש מסכה בעת עלותו למטוס, והצוות החליט לגרש את המשפחה מהטיסה בניגוד לכללי חברת התעופה.

צוות המטוס נתקל בהתנגדות חריפה מצד הנוסעים שחלקם אף ירדו מהטיסה כאות מחאה.

ערוץ 12 נתב"ג הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד