י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שיעור במשפט אזרחי

סמוטריץ' מאיים: לא תחזור בך מהפוסט - ניפגש בבית המשפט

ח"כ בצלאל סמוטריץ' בפוסט חריף על הדברים הנבזיים, השקריים והדיבתיים לדבריו של פרופסור אסא כשר: "על שמו וכבודו של הציבור אני לא מתכוון למחול" | יו"ר הציונות הדתית מאיים בתביעה

סמוטריץ' מאיים: לא תחזור בך מהפוסט - ניפגש בבית המשפט
סמוטריץ' באולפן 'קול ברמה' צילום: צילום מסך

הפרופסור אסא כשר פרסם אתמול (ראשון) פוסט בפייסבוק נגד מפלגת הציונות הדתית. בפוסט כתב הפרופסור: "יש מפלגות שאסור לעבור בשתיקה על ההבדלים בינינו לבינן. אלה הן המפלגות הגזעניות, הנגועות בטרוריזם ותומכות בהשמדה של אזרחים חפים מפשע", תוך הצמדת כותרת שקרית המייחסת תמיכה של סמוטריץ' ברצח הנער אבו חדיר ומשפחת דוואבשה. את חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הפוסט כלל לא הצחיק.

בפוסט תגובה תקף יושב ראש מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ': "פעם כשלפני שמו של מישהו היה מופיע התואר 'פרופסור' זו היתה אות כבוד, משהו שמלמד על רצינות וחכמה, ומזמין לקחת ברצינות את דבריו של הנושא בתואר. אתה ושכמותך בשמאל המטורלל הורדתם עד קרוב לאפס את התואר הזה. לפעמים גם מתחת לאפס. כמעט בכל פעם שאתם פותחים את הפה ומביעים עמדה בנושא ציבורי אתם מתעקשים להוכיח עד כמה התואר המוצמד לכם לא אומר כלום. אומר אולי אפילו את ההיפך".

"אתה הרי לא סתם פרופסור. "פרופסור לאתיקה". עלאק. קשה למצוא ריקבון אתי ומוסרי יותר מהפוסט הזה שלך, שכולו הצגה מעוותת של דבריי" המשיך סמוטריץ' במתקפה, והוסיף: "ממש מאה ושמונים מעלות ממה שבאמת אמרתי. אתה מייחס לי בהתנשאות אופיינית לך גזענות, "נגיעה בטרוריזם" ותמיכה בהשמדה של חפים מפשע, למרות שכתבתי בפוסט המדובר את ההיפך הגמור".

אז או שאתה סתם חובבן שנסמך על כותרת עיתונאית פרובוקטיבית מבלי לחפש את המקור ולקרוא בו, או שאתה פחדן ושטחי כמו דיקט ואין לך יכולת אינטלקטואלית להתמודד עם הטיעון המהותי שהעליתי בפוסט ההוא, או שאתה סתם מנוול שמוציא דברים מהקשרם כדי לנגח יריב פוליטי. באף אחת מהאפשרויות אתה לא הולם את התואר פרופסור לאתיקה.

עכשיו תראה, כשלעצמי אני לא זקוק לתעודת יושר ערכית ממך ומשכמותך. עם הריקבון המוסרי ואבדן הדרך הערכי שלכם, אתם האחרונים שיכולים להטיף מוסר ולהוות סרגל למשהו בתחום הזה. אבל אני מייצג היום ציבור. אחד הערכיים והמוסריים ביותר שיש היום בחברה הישראלית. ועל שמו וכבודו של הציבור הזה שאתה רומס אני לא מתכוון למחול. ציבור לא יכול אמנם לתבוע דיבה, אני כן". סיים סמוטריץ' וסיכם: "אם לא תמחק את הפוסט הנבזי, השקרי והדיבתי הזה באופן מידי ותפרסם התנצלות אנחנו ניפגש בבית המשפט. אם באתיקה אתה לא מבין, לפחות תקבל שיעור במשפט אזרחי".

אסא כשר בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד