י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
כוח הסב"ל

סער תוקף: "נתניהו קורס - הוא מאבד את זה"

גדעון סער מתייחס לדברי ראש הממשלה נתניהו, וטען כי לפי הרטוריקה שלו: "הוא אדם היסטרי, אנחנו ננחיל לו תבוסה" | בנוסף, פסל ישיבה בממשלה יחד אבתיסאם מראענה מ'העבודה': "לא נשב עם גורמים קיצוניים"

סער תוקף: "נתניהו קורס - הוא מאבד את זה"
בנימין נתניהו/גדעון סער צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/יונתן זינדל פלאש 90

גדעון סער, יו"ר 'תקווה חדשה', מתייחס לראשי התיבות שנקב בהן הבוקר (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו - ס'ער ב'בנט ל'פיד - 'סבל': "לפי הרטוריקה, הבן-אדם קורס. זה אדם היסטרי שמאבד את זה, וגורר את ישראל למטה. הוא נחלש, ואנחנו ננחיל לו תבוסה", אמר סער ב'גלי צה"ל'.

"ככל שיתקרבו הבחירות, הוא יתקוף אותי יותר. מכיוון שנתניהו מבין מי מסכן אותו, ומי יחליף את שלטונו. הוא ניסה לייצר איזשהו יריב בשמאל, כדי לשרת אותו בבחירות", הוסיף.

על האפשרות שיחבור לבנט לאחר הבחירות, אמר ח"כ לשעבר גדעון סער: "אני לא עוסק בתסריטים לאחרי הבחירות. אני לא מתייחס לשום דבר ליום שאחרי. אני יקים את הממשלה הבאה, ואחליף את נתניהו".

על הכשרת בג"צ את מועמדת 'העבודה', אבתיסאם מראענה אמר סער: "לא אהבתי את ההחלטה. היא ביטאה עמדות קיצוניות של ביזוי סמלים של מדינת ישראל. אנחנו לא נשעין את הממשלה בראשותי על גורמים קיצוניים, היא קיצונית".

סער התייחס גם לטענה כי מספר 2 במפלגתו, יפעת שאשא-ביטון, מסרבת לקרוא להתחסן: "זה לא נכון. היא התחסנה והיא גם קראה להתחסן. יש מגמה כזאת לגלגל את האחריות של הממשלה, אל אנשים אחרים".

גדעון סער בנימין נתניהו בחירות 2021 אבתיסאם מראענה-מנוחין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד