י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"נשמע שהולכים לסגר בפסח"

בשורה לחתנים ולכלות: אולמות האירועים נפתחים

הממשלה אישרה את הפעימה השנייה של היציאה מהסגר השלישי, כאשר מתחסנים ומחלימים זוכים ליתרון מיוחד. במהלך ישיבת הממשלה הביע ליצמן חשש מפני סגר נוסף בחג הפסח כמי שזיהה נכונה את הסגר בחגי תשרי הרבה לפני שנידון

בשורה לחתנים ולכלות: אולמות האירועים נפתחים
שולחנות ערוכים בחתונה צילום: משטרת אנטוורפן

עם המשך מבצע החיסונים, שרי הממשלה אישרו הערב (שני) את השלב השני של פתיחת המשק, החל מיום ראשון, אז יפתחו שאר הכיתות במערכת החינוך, מסעדות וכן גני אירועים על פי מתווה מיוחד.

על פי אישור משרד הבריאות, מערכת החינוך תיפתח לגמרי, לכל הגילאים, בנוסף לאלה שכבר לומדים, יתאפשרו לימודים בכיתות ז' עד י' בערים ירוקות וצהובות, וכן בערים כתומות בהן 70% מחוסנים.

ללא תו ירוק תתאפשר ישיבה בחוץ בבתי קפה ומסעדות בהתאם לכללי התו הסגול. אולם, למתחסנים ומחלימים תתאפשר ישיבה גם בפנים וגם בחוץ בבתי קפה ומסעדות, פעילות מלאה של בתי המלון, גני אירועים, אטרקציות וכנסים.

האירועים יפתחו במתווה מיוחד, או עד 300 משתתפים מתחסנים ומחלימים או עד 50% מהתפוסה. יתאפשרו ריקודים והגשת אוכל למוזמנים ללא קפסולות.

בנוסף, מגבלות ההתקהלות ישתנו, כך שתותר התקהלות של 20 איש בפנים ו-50 איש בחוץ מלבד בערים אדומות שבהן תישאר המגבלה של 10 בפנים ו-20 בחוץ.

במהלך הדיון נרשם עימות בין השר יעקב ליצמן שתקף את שר הבריאות יולי אדלשטיין ושאל: "האם אתם מתכננים שוב סגר בפסח?". אדלשטיין. השיב בשלילה, וליצמן הטיח בו: "אתמול עשיתם קטסטרופה בירושלים".

אדלשטיין מצדו ענה כי "אם לא היינו עושים זאת - הייתה קטסטרופה". ליצמן שזיהה את הסגר על חגי תשרי ובעקבות כך פרש מהממשלה ולא חזר לקבינט הקורונה, טען גם הפעם כי "נשמע שאתם הולכים לסגר בפסח".

חתונות אולמות אירועים יעקב ליצמן יולי אדלשטיין סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד