י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בחירה עיצובית

אתם תופתעו לגלות מהם הכסאות הכי טרנדיים כיום

בשנים האחרונות כסאות הבר הם הדבר הטרנדי ביותר, כמעט אין בית חדש ללא כסאות בר. יצאנו לעיצוב הכסא והבר לבדוק את החנות שמתאימה לכל בית, כסא בר בדיוק בשבילו

אתם תופתעו לגלות מהם הכסאות הכי טרנדיים כיום
מגוון כסאות צילום: יח"צ

למה כסאות בר הפכו לכל כך נפוצים?

כסא בר הוא פריט שמשדרג את מראה המטבח, הוא יעניק לו טאצ' שישלים את העיצוב הכללי של המטבח ויוצר נוחות ואוירה קלילה ופרקטית. זה לא משנה אם יש לנו מטבח מודרני, קלאסי או כפרי, כסא בר מתאים ישלים את העיצוב הכללי של הבית.

איך אתם מתאימים כסאות בר לכל מטבח?

בעיצוב הכסא והבר שמנו לנו מטרה, כל לקוח חייב למצוא את הכסא שמתאים בול לבית שלו. הדרך לעשות זאת היא לאפשר אין ספור שילובים של כסאות בר בדגמים שונים וכמובן התאמת גובה מדויקת לפי הדלפק שלכם.

האפשרויות העיקריות של כסאות בר הם:

  • כסאות בר עץ - יכולים לבא במושב או גב מרופד או שניהם מרופדים, מעץ או מפלסטיק. העצים שמהם אנו מייצרים ומייבאים כסאות הן: עץ בוק, עץ אלון או עץ אגוז. כולם עצים שידועים באיכות ויופי ייחודי, חזקים ועמידים.

  • כסאות בר מתכת מברזל או אלומיניום - רגלי מתכת לכסא בר נותנים לו קלילות ומראה מודרני ונקי, המתכת יכולה לבוא בשלל צבעים לפי בחירתכם בהתאמה אישית, וכן גימורים מיוחדים כמו זהב, ניקל או נחושת למראה יוקרתי במיוחד.

  • כסאות בר פלסטיק - כשאומרים כסאות בר פלסטיק מדברים על כסא שהוא יציקת פלסטיק כולו, כמובן שניתן לקחת כסא בר מתכת או עץ ולשלב בו מושב פלסטיק. כסא פלסטיק הוא קל, פרקטי ויפה. הפלסטיק הוא פלסטיק איטלקי איכותי או פוליקרבונט שזה פלסטיק חזק במיוחד.

  • כסאות בר פניאומטים - כסאות בר שיכולים להתכוונן בגובה, כסאות בעל רגל מרכזית אחת עם צלחת עגולה או מרובעת.



כסאות מעוצבים • קרדיט: יח"צ

ואחרי הדגמים האלו אנחנו נכנסים לתמונה כדי להתאים לכם כסא במיוחד בשבילכם. יש לנו מאות דגמים של רגליים לכסאות בר ממתכת או מעץ. אין ספור אפשרויות של מושבים בגדלים וצורות שונות כולל מושב ללא גב, אפשרויות רבות של ריפוד ועשרות סגנונות שונים של כסאות בר.

הביקור בחנות היא חוויה לעיניים אולם התצוגה המרהיב בארץ, כל מעצב מוצא כסאות באולם התצוגה הענק לכל סגנון ולכל תקציב, וניתן כמובן לראות לראות את כל סוגי הכסאות הקיימים בתצוגה, בבואכם לחנות תפגשו את אחד מיועצי העיצוב שלנו, בשיחה איתכם נלמד את הצרכים שלכם איזה סגנון מטבח עיצבתם, מי הם דיירי הבית ובהתאם לשימוש ולאופי המטבח נמליץ לכם על מבחר סגנונות שיתאימו לטעמכם גם בעיצוב ובעיקר בנוחות השימוש.

תנו לנו כמה טיפים לבחירת כסא בר

הדבר הראשון שנתייחס אליו הוא השימוש של הכסאות, אם זה לבית עם ילדים, לא היינו ממליצים על כסאות מתכווננים כי זה הופך למשחק. אם זה לאנשים מבוגרים יש לבחור כסאות לא כבדים. אם זה מטבח קטן במיוחד כדאי לבחור בכסאות נערמים שיחסכו מקום בעת הצורך. אם הכסאות יוצאות לחצר או למרפסת או שעקרת הבית שוטפת עם הרבה מים ,יש לבחור בכסאות אלומיניום או פלסטיק שעמידים ברטיבות.

אחר כך בא העיצוב של המטבח.

מטבח פרובאנס -  מטבח פרובנס, מטבח בסגנון עתיק מתאפיין בגווני שמנת ועץ יפהפיים, למטבח כזה ניקח כסא עם רגלי עץ בסגנון פרובנס משויף ומושב מרופד או מושב עץ.

מטבח אלגנטי הייטקיסטי - מטבח בגווני שחור / אפור / כסוף / לבן, למטבח כזה נלך על כסאות בר עם רגלי מתכת כסופים או שחורים ומושב פלסטיק שקוף או אחד מגווני המטבח. המטרה היא כסאות במראה נקי. לנו בעיצוב הכסא והבר יש התמחות בזה.

מטבח כפרי - מטבח בסגנון של יופי פשוט, מטבח כזה יקבל כסאות בר עץ בגוון טבעי ומושב ללא ריפוד או מרופד דמוי עור.

מטבח מודרני קלאסי - מטבח בצבעים בהירים ונקיים וקווים ישרים. למטבח כזה נבחר כסאות פלסטיק או מתכת עם מושב פלסטיק יצוק בצבעים של המטבח בהתאמה מושלמת.

מטבח ים תיכוני - מטבח קליל וכיפי בצבעים שמחים של תכלת, ירוק או צהוב. למטבח כזה מתאים מאוד כסאות מתכת, פלסטיק או אלומיניום בצבעים צבעוניים ויפים שישתלבו בצבעי המטבח.


מגוון כסאות • קרדיט: יח"צ

בעיצוב הכסא והבר יש את המגוון הגדול ביותר בארץ וצוות יועצי עיצוב שממתינים לכם, השילוב המנצח מוציא כל לקוח עם כסאות בר ייחודיים ויפים למטבח המיוחד שלכם, בהתאמה ליופי, גובה, ותקציב.

לסיום, עם מה לבא לחנות ואיפה אתם יושבים?

עם מידות, תמדדו את גובה הבר שלכם עד למקום של הצלחת ואת עובי הקנט. וכמובן עם מצב רוח וזהו. ובוודאות תמצאו מוצר מושלם במחיר סביר.
אולם התצוגה משתרע על פני כ 1200 מטר ושם תראו מול העיניים תצוגה מרהיבה של מאות דגמים שונים של כסאות בר באין ספור אפשרויות לבחירה, מגוון עצום של צבעים וריפודים ומבחר והיצע אין סופי, והכול באיכות מקסימלית ואחריות מלאה ממיטב החברות והמותגים המובילים בעולם.

ממתינים לכם עם חיוך וכוס קפה :) בראשון לציון ברחוב יצחק בן צבי 29 חניה חופשית בחזית החנות. אפשרות לאיסוף עצמי או הובלה.

בקיצור לא קונים כסאות ללא ביקור בעיצוב הכסא והבר.
לכניסה לאתר החנות בקרו ב www.bar-d.co.il

כסא כסאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד