י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תשכחו מכל מה שידעתם

טריא משנה את הכללים בשוק הנדל"ן: משכנתא עד 80% לדירה להשקעה

בעוד שבבנקים ניתן לקבל משכנתא רק עד 50% משווי הדירה, בגוף המימון הוותיק 'טריא' משנים את כללי המשחק בשוק: משכנתא עד 80% משווי הדירה בהחזרים חודשיים יציבים ובפריסה של עד 40 שנה!

טריא משנה את הכללים בשוק הנדל"ן: משכנתא עד 80% לדירה להשקעה
משכנתא צילום: Unsplash

על אף שנת הקורונה והטלטלות הרבות שעברו על הכלכלה העולמית, שוק הנדל"ן לא נפגע ואף רשם צמיחה מרשימה – כולל משקיעים רבים בישראל שחזרו בשנה האחרונה לשוק בעקבות הורדת מס הרכישה מ – 8% ל 5%. 

צעד זה, לצד הפרויקטים של מחיר למשתכן שנכנסו לביצוע בשנה האחרונה, הוביל לשיא חדש כשהיקף המשכנתאות גדל בשנה החולפת ב–11 מיליארד שקל לעומת 2019 והסתכם ב–78 מיליארד שקל.

אם בעבר הבנקים היו הגופים היחידים ששלטו בשוק המשכנתאות, כיום נכנסו לתמונה גם גופים חוץ בנקאים שמתחרים ראש-בראש מול הריביות של הבנקים ומהתחרות החדשה נהנים הצרכנים, קרי רוכשי הדירות.

כך למשל, אם רכשתם דירה להשקעה תיאלצו להסתפק במשכנתא עד 50 אחוז משווי הנכס באם תיקחו את ההלוואה מהבנק, לעומת זאת בחברת 'טריא' יצאו השבוע במסלול חדש במשכנתאות שמיועדות לדירות להשקעה: משכנתא עד 80 אחוז משווי הדירה שרכשתם להשקעה! מה שאומר, שתמורת הון עצמי נמוך מאוד, יכולים המשקיעים לרכוש דירה שניה בקלות רבה יותר ולהתחיל ליהנות מפירות ההשקעה.

ועוד בשורה: בניגוד לבנקים שנותנים משכנתאות רק עד 30 שנה, בטריא ניתן לפרוס את המשכנתא עד 40 שנה (!) בהחזרים חודשיים יציבים שאינם צמודי מדד.

אליעד צפניה, אחראי תחום נדל"ן ב'טריא' אומר, "כי מאז הקמתה לפני כשמונה שנים, 'טריא' ידעה להתאים את מוצרי האשראי בהתאם לצרכי השוק המשתנה כל העת. מסיבה זו טריא היתה הראשונה שהצליחה לזהות לפני שנים רבות את שוק קבוצות הרכישה וכיום היא הגוף המוביל בתחום, וכך גם בשאר המסלולים שמוצעים בטריא. כעת אנחנו פונים לפלח שוק של המשקיעים ומציעים להם מוצר שלא קיים כמותו בישראל – אנחנו ערוכים להעניק להם את השירות הטוב והיעיל ביותר דרך הסוכנים שלנו בציבור החרדי".

ל'טריא', ניסיון עתיר שנים בתחום המימוני בשוק הנדל"ן, היא מלווה פרויקטים רבים בינהם בבית שמש, במודיעין עילית, בנתיבות. כיום טריא מלווה בנייתן של 5,500 יחידות דיור ברחבי הארץ 

 

משכנתא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד