י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לקראת מערכת חורפית

השירות המטאורולוגי מזהיר מפני שיטפונות

לקראת המערכת החורפית הצפויה בימים רביעי וחמישי השירות המטאורולוגי מזהיר מפני שיטפונות ומודיע על איסור להיכנס לאפיקי נחלים בזרימה ברגל וברכב עד לירידה מוחלטת של מפלס המים

השירות המטאורולוגי מזהיר מפני שיטפונות
זרימה בנחל חרוד צילום: עמי דורפמן רשות הטבע והגנים

השירות המטאורולוגי מעדכן הערב (שלישי), כי על פי התחזית הצפויה קיים חשש לשיטפונות באפיקי נחלים במדבר יהודה ודרום הארץ מיום רביעי בערב עד חמישי בערב.

בשל כך, חל איסור מוחלט להיכנס לאפיקי נחלים בזרימה ברגל וברכב עד לירידה מוחלטת של מפלס המים, ואסור להתקרב לשפת נחל בשעת שיטפון מחשש להתמוטטות הגדה.

כמו כן, מסלולי ההליכה בנחלים דרגה, משאש, תקוע, סלוודורה, אוג ונחל פרת ייסגרו כמו כן כל מסלולי הגלישה במדבר יהודה. בשאלות על מסלולים ואתרי טיול מומלץ להתעדכן טרם היציאה לטיול עם מוקד המידע של רט"ג בטלפון 3639*. בנושא מזג אוויר יש להתעדכן באתר האינטרנט של השירות המטאורולוגי ובמשדרי החדשות.

היום צפוי להיות מעונן חלקית עם גשם מקומי בעיקר בצפון ובחוף. תנשב רוח דרום מערבית מתונה עד ערה. הטמפרטורות יעלו. הים גבה גלי. גובה גלים 120-240 ס"מ טמפרטורת המים 18 מעלות. 

הטמפרטורות החזויות להיום והלילה: בירושלים 14-8, תל אביב 19-13, חיפה 18-12, באר שבע 18-8, צפת 12-7, אריאל 14-9, מודיעין 19-11, טבריה 22-12, ובאילת 24-12 מעלות.

שיטפונות גשם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד