ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לא מספיק דיבורים של ח"כים

ראש הישיבה על גיורי הרפורמים: "חמור יותר מהיתר הממזרים"

הגרב"ש דויטש ממנהיגי הפלג הירושלמי, יוצא בחריפות על פסיקת בג"ץ המכירים בגיורים רפורמים ל"ע - "אסור להסתפק בכותרות של יומיים בעיתונים, חייבים לעשות קול מחאה גדול ועצום - כפי שיודעים לעשות על דברים אחרים, ולא מספיק דיבורים בעלמא של ח"כים". צפו בוידאו 

ראש הישיבה על גיורי הרפורמים: "חמור יותר מהיתר הממזרים"
הגרב"ש דויטש בשיחה בישיבתו צילום: באדיבות המצלם

ראש הישיבה הגאון רבי ברוך שמואל הכהן דויטש, נשא הבוקר (שלישי) דברים חריפים כנגד פסיקת בג"ץ שהחליט להכיר בגיורים רפורמיים. בדבריו אמר שזה הזמן לחדד את הנקודה החשובה, שיש שמנסים להתכחש אליה, בכך שמטרת המדינה היא לעקור את התורה והיהדות, וכדברי מרן הרב מבריסק  לר' שלמה לורנץ, שהיה מוכן להישבע בתפילין ובספר תורה שזו מטרת המדינה.

"בג"ץ החליט אתמול למחוק את המושג 'מדינה יהודית' אפילו לשיטתם" אמר ראש הישיבה, "והכל בהמשך ישיר להתנכלות בג"ץ לבני הישיבות, שמטרתם היא לחלן את החרדים ובני הישיבות, וזה גם מה שעומד מאחורי פסיקתם להכניס חמץ לבתי חולים בפסח".

"צריכים לזכור שתלויה ועומדת עתירה כנגד קיום ברית מילה רח"ל, והיא לא נדחתה על הסף, אלא עומדת וממתינה עד שיראו לנכון ששעת הכושר ח"ו. יש להרעיש בעניין זה עולם ומלואו, וזה חמור עוד יותר מ'היתר הממזרים' הידוע של ה'רב הצבאי', שעסק רק בב' אנשים, מרן הרב שך הרעיש על זה עולם ומלואו, וכאן זה יגרום במישרין להתבוללות חמורה גם בארץ. ובחוץ לארץ ניטשת כבר שנים מלחמה עזה כנגד הרפורמים, וכבר פסק מרן האגרות משה, שאפילו לחתונה שנערכת אצלם, אין שום תוקף וערך, ואינם נחשבים כלל כנשואים".

"כשהתירו לרפורמים להתפלל בכותל, פנה אלי הגאון הגדול רבי אליהו שווי זצוק"ל, חבר המועצת באמריקה, ותמה כיצד לא עורכים בארץ הקודש מלחמה רבתית על ענין זה, עליתי לגדולי הדור זצ"ל, שהורו שמכיוון שזה נושא נקודתי חסר ערך עצמי, אם יערכו על זה מלחמה, זה יעורר את העניין האמיתי עצמו, ויבואו ח"ו להכשירם לגמרי, כפי שאנו רואים שעשו עכשיו, אבל עכשיו פשוט שנעשה הדבר ממנו חששו, וודאי שיש לצאת על זה למלחמה גדולה".

את דבריו סיים הגרב"ש ואמר: "אסור להסתפק בכותרות של יומיים בעיתונים, חייבים לעשות קול מחאה גדול ועצום - כפי שיודעים לעשות על דברים אחרים, ולא מספיק דיבורים בעלמא של ח"כים, אלא הם חייבים באמת שלא ייכנסו לשום ממשלה שלא תבטל את הענין הזה של הגיור והגיוס ושאר הפרצות".

הרב ברוך שמואל דויטש רפורמים הרב מבריסק הרב שך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד