י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אחרי משרד הבריאות

הג'וב החדש של הפרופסור איתמר גרוטו

חדשות 13 מסרבים לרדת מסדר היום, וכעת חדשות קצת יותר משמחות | לאחר שתפקידו הסתיים עם תחילת החודש הלועזי במשרד הבריאות הצטרף הפרופ' איתמר גרוטו לצוות ערוץ 13. והוא לא היחיד, גם היועץ והאסטרטג הפוליטי ישראל בכר קיבל מושב על שולחן האולפן

הג'וב החדש של הפרופסור איתמר גרוטו
פרופ' איתמר גרוטו צילום: פלאש 90

הפרופסור איתמר גרוטו, ששימש עד תחילת החודש הלועזי הנוכחי בתפקיד המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, ואשר עמד בחוד החנית של נציגי משרד הבריאות במהלך הלחימה בנגיף קורונה. קיבל מינוי חדש ומפתיע.

בחדשות 13 הודיעו הערב (שלישי) כי הפרופסור איתמר גרוטו שפרש כאמור ממשרד הבריאות מצטרף החל מהערב בתפקיד פרשן בערוץ החדשות.

יצוין כי גרוטו הוא לא הרכש היחיד שצורף לחדשות 13. בנוסף לגרוטו, גם היועץ והאסטרטג ישראל בכר קיבל מושב סביב שולחן האולפן, ונשכר בכדי לשמש כפרשן פוליטי בתקופת הבחירות בערוץ.

יצויין כי בכר בעברו היה יועצם לשעבר של שר הביטחון וראש הממשלה החלופי בני גנץ, ומוקדם יותר שימש כיועץ עבור ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הפנים אריה דרעי. 

מינויים אלו הם לא הפעם היחידה שחדשות 13 היו בכותרות היום. מוקדם יותר עמדו אנשי הערוץ בעין הסערה עת קיבל יושב ראש וועדת הבחירות המרכזית השופט עוזי פוגלמן את הדרישה לאסור את שידור הקטע בתוכנית הסטנד-אפ בערוץ בהשתתפותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בליכוד הגישו עתירה נגדית, וטענו כי החלטתו של יו"ר ועדת הבחירות לפסול את שידור התכנית לוקה ב'חוסר סבירות קיצוני', ציינו כי החוק אינו מגדיר מהי תעמולת בחירות והדגישו את הליקויים בעתירת הפסילה, כמו העובדה שנאסר על העותרים לראות את קטע התכנית המדובר.

עוד ציינו בליכוד כי "פוליטיקאים רבים מופיעים בתוכניות בידור כמו אופירה וברקו וארץ נהדרת, ועדת הבחירות החליטה לצנזר דווקא את הליכוד".

איתמר גרוטו ערוץ 13 ישראל בכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד