ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
תנועת הרכבות נעצרה

מטוס קל התרסק סמוך לאופקים: הטייס נפצע בינוני

בסמוך למושב גילת שליד אופקים התרסק הבוקר מטוס ריסוס לא רחוק ממסילת רכבת פעילה | הטייס חולץ במצב בינוני ותנועת הרכבות באזור נפסקה

מטוס קל התרסק סמוך לאופקים: הטייס נפצע בינוני
המטוס שהתרסק צילום: כבאות והצלה מחוז דרום

כוחות ההצלה הוזעקו הבוקר (רביעי) לשטח פתוח באזור המושב גילת סמוך לאופקים, לאחר שמטוס ריסוס התרסק בסמוך למסילת רכבת פעילה. באורח נס, הטייס, גבר כבן 67, חילץ את עצמו ופונה לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני.

כתוצאה מההתרסקות, נפגע כבל מתח שנפל על מסילת הרכבת. מכבאות והצלה נמסר כי "לוחמי האש כי ישנה פגיעה לכבל מתח גבוה והכבל נמצא על מסילת הרכבת. לוחמי האש עצרו את תנועת הרכבות ובמקביל ביצעו ניטור בשח בעקבות חומרים מסוכנים שהיו על מטוס הריסוס".

המטוס שהתרסק\\צילום: כבאות והצלה מחוז דרום

צוותי הכיבוי עדיין מבצעים פעולות לשלילת דליפת החומרים המסוכנים מהמטוס. מפקד האירוע רשף דוד חזן מסר: "כאשר הגענו למקום זיהינו מטוס שהתרסק ובמקום פצוע. במקביל זיהינו פגיעה בכבל מתח גבוה ששכב על מסילת הרכבת והיה צורך בעצירת תנועת הרכבות למניעת פגיעה נוספת".

ממד"א נמסר כי בשעה 07:28 התקבל דיווח במרחב נגב על מטוס שביצע נחיתת חירום בשטח פתוח במועצה אזורית מרחבים. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק מד"א לבי"ח סורוקה גבר בן 67 במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים", נמסר.

מטוס התרסק ריסוס אופקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד