ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
פונה לביה"ח

אשדוד: פעוט חרדי נכווה ממים רותחים בביתה

צוותי הצלה הוזעקו הבוקר לבית ברחוב האדמו"ר מפיטסבורג באשדוד בעקבות פעוט שנכווה בפלג גופו העליון | אנשי הרפואה שבים ומחדדים בפני ההורים את החובה לנקוט בכללי בטיחות וזהירות ולמנוע אירועים דומים | שמו לתפילה - אליהו בן יפית

אשדוד: פעוט חרדי נכווה ממים רותחים בביתה
מיחם חשמלי. אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

פעוט חרדי כבן שנה וחצי, פונה הבוקר (רביעי) לבית החולים לאחר שנכווה ממים רותחים שנשפכו עליו בביתו ברחוב האדמו"ר מפיטסבורג באשדוד. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לפעוט טיפול רפואי.

ממד"א נמסר כי בשעה 09:04 התקבל דיווח במרחב לכיש על פעוט שנכווה ממים רותחים בשדרות האדמו"ר מפיטסבורג באשדוד. "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שיבא תל השומר פעוט כבן שנתיים במצב בינוני עם כוויות בפלג גופה העליון", נמסר.

דניאל בוקובוזה חובש באיחוד הצלה סיפר: "הענקנו סיוע רפואי ראשוני לפעוט שנכווה בפלג גופו העליון עקב מים רותחים שנשפכו עליו. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים אסותא".

לבקשת המשפחה, הציבור מתבקש להעתיר עבור הפעוט שמו לתפילה - אליהו בן יפית.

נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה מסר כי לאחרונה אירעו מספר אירועי כוויות בקרב ילדים ופעוטות ומומלץ לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע אירועים דומים. כמו כן חשוב ומומלץ לוודאות כי כבל החשמל המוביל לקומקום או המיחם החשמלי אינו בהישג יד של ילדים ופעוטות.

פעוט כוויה ממים רותחים אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד