ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
טקס מכובד

נחנך המרכז לבריאות האישה החדש של לאומית בירושלים

באירוע השתתפו ההנהלה הבכירה של 'לאומית' • הרה"ג נפתלי נוסבוים שליט"א אב"ד הישר והטוב וראש ישיבת חיי משה כובד בקביעת מזוזה • המרכז החדש והמתקדם ברחוב שרי ישראל כולל מגוון עצום וחסר תקדים של שירותים רפואיים

נחנך המרכז לבריאות האישה החדש של לאומית בירושלים
מרכז בריאות חדש צילום: יח"צ

תושבי ירושלים – תתחדשו! לאומית שירותי בריאות חנכה השבוע את המרכז החדש והמתקדם לבריאות האישה ברחוב שרי ישראל.

המרכז החדש ממוקם בבניין טרם בשרי ישראל, והוא כולל מגוון עצום וחסר תקדים של שירותים רפואיים. בין היתר יוכלו הלקוחות להנות במרכז החדש מרפואת נשים ראשונית, ה. בסיכון, פוריות, הדמיה (כל הסוגים), היסטרוסקופיות, צוואר רחם, גיל מעבר/אורוגניקולוגיה, אונקוגניקולוגיה, מרפאת ילדות ומתבגרות, אחיות פוריות וגנומטר.

המרכז מותאם בתכלית התאמה לאורח החיים החרדי, זאת כחלק מהחזון המחייב של לאומית שירותי בריאות בנושא.

ביום שני השבוע נערך במקום טקס קביעת מזוזות אותו כיבד בנוכחותו הרה"ג נפתלי נוסבוים שליט"א, אב"ד בי"ד הישר והטוב וראש ישיבת חיי משה. בדבריו באירוע ציין הרב את התרשמותו העמוקה מהמרכז החדש והמותאם לציבור החרדי, ושיבח את הנהלת לאומית על פועלה בעניין.

"זכיתם להיות שליחים נאמנים עבור הציבור החרדי ולספק לו רפואה מקצועית ללא שום פשרות בנושאי אידישקייט וגדרי ההלכה. מכם יראו וכן יעשו כולם".

יצוין כי באירוע השתתפו חברי הנהלת לאומית: המנכ"ל מר חיים פרננדס,  מנהל מחוז ירושלים מר עודד ויגרצין, מנהל מגזר חרדי בלאומית הרב אפרים רוזנשטיין, מנהל אזור מוריה הרב שמעון לוי. רופא מחוזי בירושלים ד"ר רפאל קיים ומנהל מערך בריאות האישה ד"ר אבישי מלכיאל.

יצוין כי בנוסף למעטפת השירותים המקיפה, ב'לאומית' מבטיחים כבר בתקופה הקרובה הוספה ושדרוג של שירותים נוספים עבור הלקוחות. "בריאות האישה זה תחום קרדינלי בשיקולי הבריאות של כל משפחה חרדית ואנו מחויבים לספק את הפתרונות ההולמים, המקיפים והמותאמים ביותר לציבור החרדי גם בהיבט הזה", אומרים בלאומית.

"אנחנו בלאומית חושבים כל העת כיצד לייעל ולשפר את השירות עבור הציבור החרדי בכל מקום שהוא, לרבות בעיר ירושלים", אומרים בלאומית ומזכירים את המרכזים שנפתחו בשנה האחרונה ואת הרופאים הרבים שהצטרפו למערך הרפואי של לאומית. "לא חסכנו במומחים המובילים בתחומם על מנת לספק מענה מותאם בכל מרכז שהוא לציבור הלקוחות".

הרחבת הפריסה בכל הגזרות מתבצעת בכפוף להתנהלותה המופתית של לאומית שירותי בריאות לאורך כל תקופת הקורונה, כאשר לאומית שירותי בריאות היא המובילה ופורצת הדרך בכל אספקט שהוא, בדגש על רפואה מרחוק המותאמת לציבור החרדי, ניהול יעיל של מערך הבדיקות, ליווי החולים ובני משפחותיהם, וכן ניהולו וקידומו של מבצע החיסונים הגדול שמבוצע בלאומית באופן הזמין, הנגיש והנוח ביותר לפי כל המבדקים שנערכו.

 

לאומית שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד