י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המרדף הסתיים בתאונה

האופנוען התנגש באוטובוס והוטח על הכביש • צפו

לאחר מרדף משטרתי שנערך אתמול (שני) בעקבות נהג אופנוע שעורר את חשדם של השוטרים ולא נענה לקריאתם, נעצר הרוכב שהיה ללא רישיון, לאחר שהתנגש באוטובוס שחצה את הצומת • צפו

האופנוען התנגש באוטובוס והוטח על הכביש • צפו
האופנוען מתנגש באוטובוס צילום: מתוך הסרטון

אתמול (שני) נעצר רוכב אופנוע ללא רישיון אשר עורר את חשדם של השוטרים והם קראו לו לעצור, לאחר שלא נענע לקריאותיהם הם פתחו במרדף אחריו, כאשר הגיע לצומת פגע בצידו של אוטובוס שעבר והוטח על הכביש.

המרדף המשטרתי. קרדיט: דוברות המשטרה.

מהמשטרה נמסר כי, בפעילות משטרתית של כוח המשימה למאבק בבריונות והאלימות בגזרת באר שבע יחד עם שוטרי סיירת האופנועים של אגף התנועה, בצומת שרה/כביש 25 למזרח, הבחינו אמש השוטרים ברוכב דו גלגלי אשר עורר חשדם.

הרוכב לא נענה לקריאות השוטרים ופתח במנוסה מהלכה סיכן בנהיגתו הפרועה חיי אדם והכשיל השוטרים בביצוע תפקידם תוך שהוא פוגע באופנוע משטרתי.

השוטרים חתרו למגע בנסיעה אחריו בשטח ובכביש וסופו שבצאתו של החשוד מכיוון שגב שלום (شقيب السلام) חזרה לכביש 25 איבד שליטה על האופנוע, פגע בצידו של אוטובוס ואז נעצר לאחר ששוטר הרים מעליו את כלי הרכיבה.

החשוד, תושב רהט בן 20, אשר נמצא כי אינו מורשה לנהיגה בכלי תחבורה זה, נעצר והובא אתמול (שני) בפני בימ"ש.

"משטרת ישראל ממשיכה בפעולתה הנחושה כנגד עבירות הבריונות והאלימות תוך חתירה למגע והרחקת החשודים המעורבים מהמרחב הציבורי והכל למען הציבור הנורמטיבי שומר החוק, כך נמסר מהמשטרה

מרדף משטרתי אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד