י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בשכונה החרדית

באיומי סכין: שדד עמדת התרמה בפורים ונעצר

המשטרה עצרה אמש צעיר כבן 19, תושב ירושלים, לאחר שלפי החשד הגיע ביום שישי לעמדת התרמה בשכונת בית וגן ושדד באיומי סכין אלפי שקלים במזומן | הבוקר הוארך מעצרו בחמישה ימים

מעצר, אילוסטרציה
מעצר, אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

צעיר כבן 19, תושב ירושלים, הגיע ביום שישי האחרון לעמדת התרמה בשכונת בית וגן בבירה, ובאיומי סכין שדד את הכסף שהיה מיועד ל'מתנות לאביונים'. הוא נמלט מהמקום כשבידיו אלפי שקלים במזומן.

השוד דווח למשטרה שפתחה בחקירה, ואמש (שלישי) הגיעו בלשים למוסד בו שוהה החשוד, כשהם מלווים בצו מעצר ועצרו אותו לחקירה. בחקירתו הוא הודה ששהה ביום שישי בשכונת בית וגן אך הכחיש כל קשר לביצוע השוד. לדבריו, הוא הגיע לבית אחותו ולאחר מכן עזב את השכונה.

הבוקר, בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בירושלים, הוארך מעצרו של החשוד בחמישה ימים. נציג המשטרה טען בדיון כי בידי החוקרים תיעוד של החשוד נמלט מהאזור. פרקליטו, אמר כי התיעוד שבידי המשטרה לא מוכיחים כי החשוד, הוא זה שעומד מאחורי השוד ודרש לשחררו.

מהמשטרה נמסר: "ביום שישי הגיע החשוד בשעת צהריים כשהוא חמוש בסכין אל שכונת בית וגן בירושלים שם איתר עמדת התרמה 'מתנות לאביונים', כנהוג בחג פורים, אז ניגש ושדד את מפעיל עמדת ההתרמה תוך שנטל סכום של אלפי שקלים ואז נמלט".

במשטרה הוסיפו כי הכוחות שהוזעקו למקום החלו בסריקות אחר החשוד במעשה וזאת במקביל לפעולות חקירתיות נוספות שהחלו במטרה להביא לזיהויו. "אתמול אותר החשוד והועבר לחקירת המשטרה והבוקר הוא הובא בפני בית המשפט שהאריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים".

שוד התרמה הארכת מעצר בית וגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד