כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הפתרון הטברייני

"אני צעיר חרדי וחי בדירת פנטהאוז מפנקת"

בזמן שלא מעט פרויקטים עתידיים מבטיחים לנו מחירי דירות מוזלים, מיזם המגורים הטברייני מיישם זאת הלכה למעשה • הכירו את החרדים מהשכונה המשגשגת 'נוף כנרת' בטבריה, שממשיכה בימים אלו לאכלס משפחות חרדיות רבות בדירות מפנקות ומרווחות, במחירים אטרקטיביים במיוחד

"אני צעיר חרדי וחי בדירת פנטהאוז מפנקת"
נוף כנרת צילום: יח"צ

מאז קום המדינה, מחירי הדיור הולכים ומאמירים בארץ כולה. אם בעבר חשבו חלק כי תחול מגמת מיתון, הרי שכיום הסקפטיות השתלטה על השיח בנושא ורבים החלו לחפש פתרונות חלופיים למגורים במרכז.

אחד המקומות המפתיעים והפופולריים בשנים האחרונות, המהווה פתרון דיור נהדר היא שכונת נוף כנרת בטבריה.

חנוך (שם בדוי), תושב המרכז לשעבר, עבר לגור בחודשים האחרונים בשכונה החרדית וכעת הוא מעיד בפנינו על ההחלטה ששינתה את חייו. "בדומה לתושבים רבים המתגוררים בערי המרכז ובאזור ירושלים, גם אני חוויתי את מצוקת הדיור על בשרי", משתף.  "חייתי בדירה קטנה, ישנה וצפופה ויחד עם זאת היו לי החזרי משכנתא רבים שנעשו כבדים מנשוא".

חנוך הבין כי הפתרון עבורו הוא ראשית כל במעבר דירה. "התחלתי לחפש דירות בכל מיני פרויקטים ברחבי הארץ, אך רובם ככולם הבטיחו אכלוס תוך שנתיים הכי מוקדם ואני הייתי זקוק לפתרון מיידי".

"עד שיום אחד נתקלתי בפרסום של פרויקט המגורים 'נוף כנרת פוריה'" ממשיך לשתף. "כבר בשיחה הראשונה עם מנהלי השיווק הבנתי שיש כאן משהו שונה. הנוף, האוויר והדירות המפוארות משכו את תשומת ליבי אך לא פחות מזה המחיר שנמוך בפער עצום אל מול הדירה הקטנה והישנה שהתגוררתי בה".

חנוך מציין כי לשכונה יתרונות רבים נוספים "בניגוד לערי פריפריה קלאסיות, מדובר כאן בשכונה חרדית מגוונת, עם קהילות, בתי כנסיות, כוללים והיא קרובה לכנרת ולמוקדי הבילוי הפופולריים בצפון".

"יתירה מזאת, מדובר כאן בפרויקט מוגמר, עם בנייה איכותית ברמות הגבוהות ביותר, כך שניתן להיכנס אליו מיידית במקום להמתין תקופה בלתי ידועה" טוען. "בנוסף לזה, השירות האדיב והיעיל של המשווקים מאפשר לך לסיים את תהליך הרכישה במהירות".

לדבריו "מנהלי המיזם לא רואים בך עוד לקוח אלא אדם שמסייע להם בהגשמת החזון של שגשוג קהילתי בטבריה ועל כן הם מלווים אותך לאורך כל הדרך ומסייעים לך להתאקלם בשכונה, מה שמקל מאוד על המעבר המשפחתי וההשתלבות במוסדות".

חנוך מצהיר כי החששות של רבים ממעבר לצפון, נובעים אך ורק ממחסור חמור באומץ. "מי שעובר לכאן לא מתחרט. אני מתגורר בדירת פנטהאוז עם מפרט טכני עשיר ונוף אדיר מהמרפסת, אלו דברים שאין לך בשום מקום אחר, ודאי לא במחירים האטרקטיביים שמציעים כאן".

הוא מוסיף כי גם בעיית המרחק אינה מהווה מכשול בדרך למעבר, "כיום הנגישות התחבורתית מטבריה למרכז השתפרה פלאים ומתברר פתאום שבמרחק של שעה ורבע נסיעה מבני ברק נמצאת לה פנינת נדל"ן שהפכה כבר בהווה להיות אחד מהמחוזות החרדיים הפופולריים ביותר".

רוצים לשמוע עוד על פרויקט המגורים המיוחד בנוף כנרת? השאירו פרטים ונציג יצור עמכם קשר>>>

או להתקשר לטלפון: 072-395-2978

שכונת נוף כנרת טבריה מצוקת הדיור מצוקת הדיור החרדית מצוקת הדיור במגזר החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד