י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מתחמקים מהטענות

במשטרה מגיבים לאולטימטום של "יהדות התורה": "החומר מעוות"

לאחר שבישיבה מיוחדת וטעונה במיוחד שערכו היום חברי יהדות התורה, החרדים מציגים גישה ניצית כשהציבו אולטימטום למשטרה להתנצל על הדו"ח השקרי שבגינו המליצו לשרי הקבינט על עוצר בשושן פורים בירושלים, במשטרה מגיבים ל'בחדרי חרדים' אך מתחמקים מהטענה המרכזית

במשטרה מגיבים לאולטימטום של "יהדות התורה": "החומר מעוות"
חרדים צועדים ברגל לי-ם צילום: באדיבות המצלם

ביהדות התורה הציבו בפני המשטרה אולטימטום בדרישה להתנצל בעקבות דו"ח המודיעין המשטרתי המוטעה שהונח בפני שרי הקבינט ובגינו הוטל עוצר סלקטיבי על חרדים בירושלים בשושן פורים, אחרת מאיימים החרדים, ראשי הערים החרדיות ינתקו קשר עם המשטרה - במשטרה מגיבים ל'בחדרי' וטוענים כי המסמך עוות.

בדיון סיעת 'יהדות התורה' היום (רביעי) הציג סגן השר אורי מקלב את הדו"ח המודיעיני שהביא להחלטת הקבינט, ובו נכתב על ידי המשטרה כי נהוג לשתות לשוכרה בעת קריאת המגילה, לצד מקרי אלימות רבים ושימוש בנפצים.

במענה לפניית 'בחדרי חרדים' מסרו ממשטרת ישראל: "כחלק מהמאבק בנגיף הקורונה, נדרשת משטרת ישראל לחוות עמדתה בנושאים המצויים בין תחומי אחריותה אל מקבלי ההחלטות, לא אחת, כפי שנעשה גם לקראת חג הפורים".

במשטרה לא השיבו לטענה על כך שהציגו בדו"ח מנהג יהודי שכלל לא קיים, כמו לשתות לשכורה בעת קריאת המגילה, ומסרו: "חוות הדעת המוצגות על ידי המשטרה נבחנות ומאושרות כנדרש ומציגות את המצב לאשורו. מצער שחומרים המוצגים בפני הגורמים הרלוונטיים מועברים לאמצעי תקשורת תוך עיוותם".

עוד נמסר: "משטרת ישראל פועלת בשנה האחרונה למען בלימת התפשטות נגיף הקורונה ובריאות הציבור ברחבי הארץ, וזאת לצד אתגרי המשטרה בטיפול במשימות השגרה- המאבק בפשיעה, באלימות ובתאונות הדרכים.

המדובר במשימה לאומית המוטלת על משטרת ישראל ונעשית על ידי אלפי השוטרים והשוטרות המשרתים בה במקצועיות, בשוויוניות וללא משוא פנים מידי יום, מתוך תחושת שליחות למען אזרחי המדינה - משטרת ישראל תמשיך את מאבקה באופן נחוש ושוויוני למען הציבור ובריאותו".

משטרת ישראל שושן פורים ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד