י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התפללו לרפואתו

חודשיים לאחר החנינה: שלום וייס לקה בשבץ מוחי

הנשיא טראמפ חנן את האסיר שלום וייס לפני כחודשיים והציל אותו ממאות שנות מאסר, אמש לקה וייס בשבץ מוחי ומצבו קשה מאוד | התפללו לרפואת שלום בן לאה

חודשיים לאחר החנינה: שלום וייס לקה בשבץ מוחי
וייס לאחר השחרור על קבר אביו צילום: באדיבות המצלם

שלום וייס, מי שרק לפני חודשיים עונש המאסר שהוטל עליו בוטל על ידי הנשיא היוצא טראמפ, קיבל שבץ מוחי ביום שלישי בלילה ומצבו קשה.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, וייס לקה בשבץ בזמן ששהה בביתו במונסי, והובהל על ידי מתנדבי הצלה לבית החולים שם מטופל בגין השבץ, ונראה כי מצבו חמור מאוד.

כזכור, הנשיא היוצא טראמפ אמר כי הוא קוצב את עונשו של 835 שנה מכיוון ששלום וייס בן 66 סובל ממצבים בריאותיים כרוניים. ועכשיו מתברר שמצבו קשה. וייס ריצה את עונשו בכלא הביטחוני באוטיסוויל, ניו יורק. ותאריך השחרור הצפוי שלו היה אמור להיות ב-10 באוקטובר שנת 2738.

ב-15 בפברואר 2000, גזר בית המשפט המחוזי בפלורידה - אורלנדו, 899 שנות מאסר על וייס - מאוחר יותר "הומתק" עונשו ל-835 שנים, וזאת בגין אישומים של הלבנת הון.

לטענת משפחתו, שלום קיבל עונש כבד ביותר בהשוואה לשאר הנאשמים בפרשה. כל הנאשמים השותפים שביצעו הונאות בחברה לפני הגעתו של וייס לחברה, הגיעו להסדר טיעון וריצו קצת יותר משלוש שנים. וייס היה אשם בכך שסייע לכסות על הפשעים של שותפיו.

אנא התפללו לרפואת שלום בן לאה.

דונלד טראמפ האסיר שלום וייס שבץ מוחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד