ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
לא שונה מטיסות החילוץ

דרישה להרחיב את המתווה לקראת הבחירות

התנועה לאיכות השלטון פנתה לחברי קבינט הקורונה בדרישה לאשר מתווה טיסות רחב לישראלים המעוניינים לשוב ארצה להצביע בבחירות "ההצעה של השרה רגב לא שונה ממתווה טיסות החילוץ ואינה נותנת מענה״

דרישה להרחיב את המתווה לקראת הבחירות
נתב"ג צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (רביעי) שוב לשרת התחבורה מירי רגב ולחברי קבינט הקורונה, בדרישה שיאשרו מתווה טיסות רחב לטובת ישראלים המעוניינים לשוב ארצה ולממש את זכותם הדמוקרטית הבסיסית להצביע בבחירות.

נציגי התנועה פנו שוב לגבי הנושא בעקבות השינויים העובדתיים שהתרחשו בימים האחרונים ובשל הדיווחים, לפיהם השרה רגב מציעה מתווה מצומצם הכולל מכסה של אלף ישראלים בלבד שיוכלו להיכנס ארצה מדי יום - ומארבעה יעדים בודדים ברחבי העולם. זאת, למרות שקבינט הקורונה החליט אתמול על מכסה של 3000 ישראלים שיוכלו להיכנס ארצה מדי יום.

התנועה לאיכות השלטון ציינה במכתבה כי ״מתווה הטיסות אשר על פי הפרסומים יש בדעתה של השרה רגב לאשר, אינו שונה בהרבה ממתווה טיסות החילוץ שפעל עד כה, ועל כן אינו נותן מענה".

״על כן, אנו פונים אליכם, בקריאה לאשר מתווה טיסות רחב, אשר יאפשר הגעת טיסות ממגוון רחב של יעדים, ותוך קביעת מכסה ריאלית אשר מותאמת למספר הישראלים אשר מבקשים לשוב ארצה לבחירות. רק מתווה טיסות כזה, יאפשר את מימוש הזכות לבחור של אזרחי ישראל בצורה מלאה, ויעלה בקנה אחד עם העקרונות החוקתיים של מדינת ישראל״ סיימו נציגי התנועה.

התנועה לאיכות השלטון מירי רגב נתב"ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד