י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אירוע חמור" • צפו

החשוד בתקיפת המתנדב בבני ברק - נעצר לחקירה

מספר שעות לאחר שתקף מתנדב "הצלה" בזמן שטיפל בפצועה בבני ברק, המשטרה עצרה הערב את החשוד במעשה, בשנת ה-30 לחייו והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה | בהמשך יוחלט האם להביאו לדיון בהארכת מעצרו | גורם בארגון: "אירוע חמור. מקווים שהוא לא יעבור לסדר היום"

החשוד בתקיפת המתנדב בבני ברק - נעצר לחקירה
החשוד תוקף את המתנדב צילום: באדיבות המצלם

המשטרה עצרה בשעה האחרונה (רביעי) את החשוד בתקיפת מתנדב "הצלה" מוקדם יותר היום בבני ברק - כך נודע ל'בחדרי חרדים' החשוד, בשנות ה-30 לחייו שנמלט מהמקום, נתפס הערב, והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

בשעה זו הוא מוסר את גרסתו בפני חוקרי המשטרה, ובהמשך יוחלט האם להביאו לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט. במשטרה מייחסים לו תקיפה חמורה של איש צוות רפואי. כזכור, החשוד אף נכנס לרכבי החירום והזיז אותם ממקום התאונה.

כפי שדווח מוקדם יותר ב'בחדרי חרדים', כוחות ההצלה הוזעקו היום (רביעי) לתאונת דרכים קלה שאירעה בצומת הרחובות כהנמן/עזרא בבני ברק. מתנדבי ארגוני ההצלה העניקו במקום טיפול רפואי לאישה שנפצעה באורח קל.

אלא, שבזמן שהמתנדבים טיפלו בפצועה, הגיע לזירת התאונה חשוד שהחל להתפרע, תוך שהוא דורש מהמתנדבים וכוחות ההצלה להזיז את רכביהם. לאחר שהוסבר לו כי הם עסוקים בסיוע רפואי, הוא נכנס לרכבי החירום של המתנדבים, הניע, והחל להזיז אותם ממרכז הכביש.

לפי עדויות שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', החשוד אף הזיז את הרכב הפוגע ממקום התאונה, בניגוד לחוק. בהמשך, כשהמתנדבים ביקשו ממנו לחדול ממעשיו הוא החל לתקוף אותם באלימות קשה. תיעוד שצילמו אזרחים מציג את רגעי התקיפה.

יוסי רוטשטיין, מתנדב במד"א ובארגון 'הצלה' סיפר ל'בחדרי חרדים' את שאירע. "הגעתי לתאונת דרכים", הוא מתאר, "וחסמתי נתיב אחד לצורך טיפול בפצועה. לפתע, אני רואה אדם נכנס לי לרכב ומתחיל לנסוע. הסברתי לו שאנחנו באמצע לטפל בפצועה, אלא שאז הוא החל לתקוף אותנו באלימות".

גורם בארגון "הצלה" אמר ל'בחדרי חרדים' כי "מדובר באירוע חמור. לא ייתכן שמתנדבים יצאו באמצע היום ממקום עבודתם ויותקפו באלימות". לדבריו, "אנחנו מקווים שהאירוע לא יעבור לסדר היום והחשוד בתקיפה יטופל בחומרה"

 

תקיפה הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד