י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
'לא ניפגש בקלפי'

מי עומד מאחורי הקמפיין בריכוזים החרדיים

למחרת שושן פורים הוצפו לוחות המודעות בערים ובשכונות החרדיות בקמפיין אנונימי תחת הכותרת 'לא ניפגש בקלפי', שמכוון ככל הנראה למפלגות החרדיות בעקבות הזעם על שושן פורים ללא תחבורה | הפרשן עמית סגל מעריך כי מפלגה חילונית מנסה לדכא את אחוזי ההצבעה במגזר החרדי

מי עומד מאחורי הקמפיין בריכוזים החרדיים
הקמפיין צילום: באדיבות המצלם

לאחר הזעם הקשה של המגזר החרדי בעקבות ביטול התחבורה הציבורית בשושן פורים, זעם המופנה בעיקר לעבר חברי הכנסת החרדים שלא עשו דבר כדי למנוע את הכאוס, בימים האחרונים צפים עוד ועוד קולות הקוראים שלא להצביע למפלגות החרדיות.

בנוסף, בימים האחרונים מוצפים לוחות המודעות בריכוזים החרדיים בקמפיין אנונימי שאי אפשר להתעלם ממנו. רקע אדום בוהק ועליו שלוש מילים מודגשות בגדול - "לא ניפגש בקלפי".

כאמור, הקמפיין עלה כביכול מתוך נקמה בנציגי הציבור החרדים שלא עשו די בכדי למנוע את ההחלטה, זאת למרות התמונות המצמיתות משושן פורים של משפחות צועדות טף ונשים בשולי כבישים תוך סיכון חיים.

אך אם חשבתם שחרדים מאוכזבים עומדים מאחורי הקמפיין, כדאי שתחשבו שוב. הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל אמר הערב בשידור כי הוא בטוח שדווקא גורמים חילונים עומדים מאחורי הקמפיין, זאת במטרה להחליש את כוחן של המפלגות החרדיות.

"אני מוכן לשים את כספי", אמר סגל, "כי מי שעומד מאחורי קמפיין 'לא מצביעים' נגד ההצבעה בציבור החרדי זה מפלגה חילונית שרוצה לדכא את ההצבעה החרדית ולהוריד מנדטים חרדיים".

קמפיין שלילי קמפיין בחירות עמית סגל המפלגות החרדיות בחירות לכנסת ה 24 בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד