ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
נִזְכָּרִים וְנַעֲשִׂים

הגאון מבני ברק שביקש לקרוא את המגילה שוב

לאחר שבמשך חצי שעה לא הגיב ביום הפורים ופונה לבית החולים ובחסדי שמים יצא ללא פגע, מספרים התלמידים כי הגאון רבי יוד'ל בויאר ביקש לשמוע את המגילה שוב לאחר שחל ספק, האם פספס כמה מילים קודם שהתמוטט 

הגאון מבני ברק שביקש לקרוא את המגילה שוב
הגאון רבי יודל בויאר צילום: שוקי לרר

הגאון המפורסם רבי יהודה בויאר, משרידי תלמידי מרן בעל ה'חזון איש' זצ"ל ומראשי ישיבת בית שמעיה בבני ברק, התעלף מיד לאחר קריאת המגילה ביום שישי פורים דפרזים בבית המדרש הגדול ברחוב חידושי הרי"ם בבני ברק.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הגר"י בויאר התעלף ולא הגיב במשך חצי שעה, כוחות הצלה שהוזעקו למקום פינו את הרב לבית החולים שיבא בתל השומר, בבית החולים לאחר שעבר סדרת בדיקות הוא שוחרר לביתו להמשך מנוחה בהוראת הרופאים.

כשהגיע לביתו שמחו בני המשפחה יחד עם הגר"י בויאר שיצא ללא פגע אז קיים את מצוות מתנות לאביונים ומשלוח מנות ביקש מבני משפחתו כי הוא רוצה לקרוא שוב את המגילה.

כשבני המשפחה נענו שהרי הרב שמע את כל המגילה כבר בבוקר ורק לאחר הקריאה קרה הדבר, השיב רבי יוד'ל כי יש לו חשש שמא אולי חש חולשה ולא שמע כמה מילים.

בני המשפחה הסבירו כי הרופאים עכשיו מצווים עליו לנוח, אך הגר"י התעקש והעמיד שומר מיוחד וכך חצי שעה אחרי שנח ביום שישי קרא שוב את המגילה סמוך ממש לכניסת השבת.

הרב יהודה בויאר קריאת מגילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד