י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ייצא להפגין נגדם

סמוטריץ': "אם לא יהיו 61 - סער ואלקין יכנסו"

ח"כ סמוטריץ' מאמין כי אם לא תהיה לימין ממשלה יחד עם נפתלי בנט, הרי ש'תקווה חדשה' של גדעון סער תצטרף | בנוסף אמר כי לאחר הבחירות, צריך להפעיל עליהם לחץ: "אני אלך להפגין להם מול הבית"

סמוטריץ': "אם לא יהיו 61 - סער ואלקין יכנסו"
בכנסת צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

20 ימים ליום הבוחר, ובכל הסקרים האחרונים אין לימין 61 ח"כים להקמת ממשלה גם עם 'ימינה' של נפתלי בנט, אך יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ', בטוח כי יימצא פתרון ולא נתגלגל לבחירות חמישיות.

"אני מקווה שיהיה עם בנט 61, אבל אם לא אז יש גם גדעון סער ואלקין, זאת האלטרנטיבה, אני בטוח שהם יכנסו בסוף", טען באתר 'סרוגים' והמשיך, "הדרישה של כל מי שמגדיר את עצמו ימין אם סער ובנט יביאו לבחירות חמישיות או יעבירו קולות מימין לשמאל הציבור לא יסלח להם".

סמוטריץ' טען גם כי לא יכנס לממשלה שלהם יחד עם לפיד והמרכז-שמאל, אם האופציה תהיה זה או בחירות חמישיות, לא אכנס איתם, מכיוון שאני רוצה עכשיו. כולנו נעבוד קשה כדי להביא לידי ביטוי את ההתבטאות של הרוב הימני".

בנוסף, הח"כ הסרוג התייחס ליום לאחר הבחירות: "ביום שאחרי הבחירות אנחנו נצטרך כאנשי ימין להפעיל לחצים כבדים על כל מי שמגדיר את עצמו ימין להיכנס לממשלה, אני אלך להפגין להם מול הבית". הצהיר.

בצלאל סמוטריץ גדעון סער זאב אלקין ממשלת ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד