י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
על רקע חיזוק הכור בדימונה?

סגנו של נסראללה מאיים: "אם תתקפו אותנו, תראו כוכבים"

"על ישראל להבין שהזירה לא פתוחה בפניה והיום המערכה תהיה בתוך ישראל". כך מאיים סגנו של מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה בראיון לערוץ לבנוני

סגנו של נסראללה מאיים: "אם תתקפו אותנו, תראו כוכבים"
נעים קאסם צילום: מתוך שידורי כאן 11

נעים קאסם, סגנו של מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, מאיים בריאיון לערוץ אל-מיאדין בתגובה לאיומים הישראליים לתקוף את ארגון חיזבאללה ואומר "על ישראל להבין שהזירה לא פתוחה בפניה והיום המערכה תהיה בתוך ישראל". לדבריו, חיזבאללה ימשיך להיות במצב הגנתי, אך אם ישראל תתקוף, אז הארגון יגרום לה לראות כוכבים.

עוד אמר הסגן נעים קאסם: "אנחנו ערוכים בכל רגע ולא מפסיקים להגדיל את הכוח שלנו. אם ישראל תתעמת איתנו, אנחנו נלמד אותה לקח שלא תשכח לעולם". הוא אף ציין כי ישראל מאחסנת אמצעי לחימה בתוך אזורים מאוכלסים כפי ש"חשף" הארגון לאחרונה באחד בסרטוניו. כך דיווח רועי קייס בכאן 11.

סגנו של נסראללה נעים קאסם הבהיר כי הארגון עדיין דבק בהחלטה להגיב על חיסולו של פעיל הארגון בתקיפה שמיוחסת לישראל בחודשי הקיץ בפרברי דמשק. הוא העריך כי ארצות הברית וישראל לא יתקפו את חיזבאללה בשלב הזה כיוון שהן יודעות שלארגון יש החלטה להגיב על כל התקפה נגדו.

במקביל הוא נשאל על ההרחבות שישראל מבצעת בכור בדימונה והאם זה קשור לאיום הטילים של הארגון ואמר כי "שישראל תעשה מה שהיא רוצה שם ואנחנו נמשיך בפעילות שלנו ובעתיד אנחנו נראה האם הביצורים האלה יועילו".

חיזבאללה נעים קאסם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד