י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המסלול המומלץ

הבשורה מתחום התפתחות הילד מכה גלים במגזר החרדי

סל שירותי הבריאות לילדים בלאומית - המשתלם והמותאם ביותר למשפחה החרדית: רק ב'לאומית זהב' תוכלו לקבל עד 55 טיפולי התפתחות הילד מעבר לזכאות במסגרת סל הבריאות וזכאות עד גיל 18 (!) • בנוסף: המחירים הזולים ביותר למגוון רחב של טיפולים, אבחונים ושירותים רפואיים • כל הפרטים

הבשורה מתחום התפתחות הילד מכה גלים במגזר החרדי
חושבים על הילד צילום: unsplash

לצד ההתאמה המוחלטת לציבור החרדי, פריסת השירותים הנרחבת, השירות הנדיר והמקצועיות הבלתי מתפשרת, לאומית שירותי בריאות מובילה בפער ניכר מבחינת הכדאיות למשפחה החרדית, כאשר משפחה חרדית חוסכת בלאומית מאות עד אלפי שקלים בשנה. פער דרמטי במיוחד נרשם בכל מה שקשור למחירי הביטוח הרפואי המשלים, לאומית זהב.  בלאומית לא שוקטים על השמרים, ופועלים כל העת על מנת לשפר את השירותים במסגרת הביטוח המשלים. במסגרת זו מודיעה כעת 'לאומית' על שורה של הנחות, הטבות ושירותים בלעדיים לחברי לאומית זהב, בתחומים הבאים:

ללא ספק אחת מבשורות הדגל היא בתחום התפתחות הילד: עם לאומית זהב אתם זכאים ל- 55 טיפולים בשנה (מקום 30 טיפולים, כבעבר). בנוסף מהיום זכאים לקבלת טיפולי ההתפתחות הילד בלאומית  ילדים עד גיל 18 (במקום עד גיל 15, בעבר). "תחום התפתחות הילד מאז ותמיד היה קרוב לליבנו. תמיד דאגנו שההשתתפות העצמית בטיפולי התפתחות הילד בלאומית תהיה הזולה ביותר. בלאומית אנו מאמינים שזיהוי וטיפול מוקדמים, בכל בעיה התפתחותית, הם חיוניים חיונית לצמצום פערים ומימוש מלוא הפוטנציאל הטמון בכל ילד וילדה. על מנת להקל ולסייע בקידומם של הילדים פעלנו במישורים נוספים", מציינים ב'לאומית'.

לפרטים נוספים על המסגרת הייחודית לחצו כאן>>>

עוד הטבות בלעדיות בתחום התפתחות הילד ללקוחות לאומית זהב:  רק 20 ₪ לטיפול פיזיותרפיה, קלינאות תקשורת, פסיכולוגיה וריפוי ועיסוק. 23 ₪ למבחן טובה/מוקסו לאבחון הפרעת קשב וריכוז. 45 ₪ לטיפול תרפיה במוזיקה. 21 ₪ למשקפי ראיה עם עדשות איכותיות במיוחד עד גיל 18.

הטבה דרמטית נוספת ובלעדית בלאומית: עד 59% הנחה על טיפולי אורתודונטיה לילדים.

אז מה צריך כדי ליהנות מכל זה? פשוט. להיות לקוחות לאומית זהב ולהנות מהביטוח המשלים המשתלם והנרחב ביותר – גם לילדים.

יצוין כי הביטוח המשלים "לאומית זהב" כולל בנוסף: ארבעה ייעוצים בשנה אצל רופאים מומחים, תרופות ושירותים שאינם נכללים בסל הבריאות, סל מורחב של טיפולים ושירותים ברפואת האם, טיפולי שיניים במרפאות שיניים פרטיות, מוצרי אופטיקה בפריסה ארצית של 70 חנויות בהסדר, רפואה משולבת בהשתתפויות עצמיות נמוכות וללא הגבלה על כמות הטיפולים: הומיאופתיה, כירופרקטיקה, רפלקסולוגיה, פלדנקרייז, דיקור סיני, טווינה, שיאצו, ועוד.

מה שמייחד את הביטוח המשלים של לאומית זה לא רק היצע השירותים הבלעדי והייחודי אלא גם המחיר המשתלם, שהוא הזול ביותר בפער דרסטי מהמתחרות. דבר זה מוביל למה שציינו בתחילת הכתבה: משפחה חרדית גם חוסכת בלאומית מאות עד אלפי שקלים בשנה וגם נהנית מהיצע השירותים המגוון, הנרחב והמותאם ביותר.

לפרטים נוספים על המסגרת הייחודית לחצו כאן>>>

לאומית התפתחות הילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד