י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הוקרה לשליט

לאחר 'הלהיט': מקהלת 'פרחי ירושלים' ביטלה השתתפותה בכנסי הליכוד

להקת 'פרחי ירושלים' הכינה שיר מיוחד על מפלגת הליכוד והעומד בראשה ראש הממשלה בנימין נתניהו. לאחר לחץ ציבורי עז משמאל ואף איום בחרם על הלהקה, הם נסוגו וביטלו את הופעתם

לאחר 'הלהיט': מקהלת 'פרחי ירושלים' ביטלה השתתפותה בכנסי הליכוד
פרחי ירושלים צילום: גל זיו

לאחר שכנס הליכוד שהיה אמור להיערך בירושלים בוטל בעקבות סערה ציבורית עזה שהתעוררה לאור כך שלמסעדות וגני האירועים עדיין לא נמצא מתווה והליכוד שבראשה עומד ראש הממשלה בנימין נתניהו לא מראה דוגמא אישית.

היום (חמישי) הודיע מנהל להקת 'פרחי ירושלים' שהיו אמורים להופיע בכנסים של הליכוד כי הם מבטלים את השתתפותם, לאחר שהשיר אותו הם הכינו עבור הליכוד והכנסים של המפלגה, עורר סערה עזה ואיומים בתביעות והחרמות.

מנהל הלהקה, חנן אביטל, סיפר לערוץ 7: "ביום שישי הקלטנו שיר על ביבי. תוך 20 דקות כבר היו המילים, הגענו לאולפן והקלטנו את הפלייבק ויצא שיר לתפארת. העלינו אותו ליוטיוב, ופתאום אנחנו רואים משהו לא רגיל. הצפיות עלו במהירות. תוך כמה ימים זה הגיע ל-27,000 צפיות. אבל זה כלום. התגובות לשיר מחרידות. זאת שנאה בעיניים שלהם. איזה טוקבקים הם שולחים בלי חשבון. כתבו 'מוצצי הדם החרדים'. 'הרשע הזה שאתה קורא לו מלך'".

"המילים 'מלכנו ביבי' הוציאו אותם מדעתם. מה שהפריע לכולם זה שכביכול עשינו את ביבי אלוקים. אחרי השיר הזה הזמינו אותנו שנפתח ערב עם ביבי בהיכל התרבות בפתח תקווה. יש כנס בחירות היום, וסיכמנו שאני הולך לשיר שעה וכשביבי יכנס ניתן את השיר החדש. פתאום אני רואה ברשתות שעיתונאים מפרסמים שביבי יגיע לפתח תקווה ופרחי ירושלים יקבלו אותו עם 'השיר שמשגע את המדינה'. זה ממש משגע אותם את השמאל", הוסיף אביטל, וסיפר: "אמרו לי תשכח מהופעות המקהלה, עוד הוסיף: "אם הייתי שלום חנוך ששר לפלסטינאי היו אומרים 'זו זכותו'".

יצוין כי מנהל הלהקה קיבל אף מכתב מעורך דין בשם יעקב גרודה ובו איום ודרישה להסיר את השיר מיוטיוב. במכתבו כתב עורך הדין: "צילום השיר מהווה ניצול ציני ומרושע של הילדים המופיעים בו, שהצטרפו ללהקת ילדים על מנת לשיר וליהנות, ומצאו עצמם כלי לסיפור המאוויים הפוליטיים של מנהל הלהקה", כך על פי הדיווח בערוץ 7.

מפלגת הליכוד פרחי ירושלים קמפיין הבחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד