ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"בטעות הוגדר כראיון"

עמית סגל נגד אריה גולן: "התפרץ, עלב וגידף"

בטורו השבועי מתייחס פרשן 'חדשות 12', לראיון הבוטה שקיים בתחילת השבוע השדר הוותיק אריה גולן עם ראש הממשלה | "בארבע־עשרה דקות הוא השמיע מעט משפטים שסימן שאלה בסיומם"

עמית סגל נגד אריה גולן: "התפרץ, עלב וגידף"
אריה גולן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בטורו השבועי ב'ידיעות אחרונות' תוקף הפרשן עמית סגל את השדר הוותיק ברשת ב' אריה גולן, שלטענתו נחשב בדרך כלל לענייני ומקצועי, אך לא כך הם פני הדברים כאשר זה בא לראיין את ראש הממשלה בנימין נתניהו, אז אומר סגל, "גולן "עלב וגידף" בראש הממשלה בצורה בוטה ובניגוד לתקנון האתיקה של תאגיד השידור הציבורי".

"מי אמר שכבר אין עימותי בחירות בישראל?" תוהה סגל, "ביום שני השבוע אירח אריה גולן בכאן רשת ב' את בנימין נתניהו. אך בטעות הוגדר האירוע כ"ראיון". גולן, שנחשב תמיד מהענייניים במגישי ישראל, התפרץ ונזף, עלב וגידף. בארבע־עשרה דקות הוא השמיע מעט משפטים שסימן שאלה בסיומם".
פרשן 'חדשות 12' עמית סגל. צילום: פלאש 90

סגל מביא דוגמאות מאותו ראיון אימתני שקיים גולן עם ראש הממשלה השבוע: "אני משקר? דווקא עליך אומרים שאתה שקרן!" הטיח בנתניהו. אחר־כך קבע: "אתה יודע שבאיטליה של מוסוליני ושנינו אוהבים היסטוריה קראו לזה פאשיזם". וכשנתניהו ביקש לדבר על החיסונים קטע אותו בגסות: "עוד פעם חיסונים? די!".

אריה גולן, משקף לדידו של סגל, את ההטיה הבוטה שנותרה ולא תוקנה אחרי המעבר מ'רשות השידור' ל'תאגיד השידור הישראלי - כאן': "תקנון האתיקה של תאגיד השידור הציבורי, בהנחה שאיננו אות מתה, קובע "נקפיד על לשון בהירה, נקייה ותקנית, על תרבות הדיון ועל כבודם של המשתתפים בו". לו ליברמן, לפיד או מרב מיכאלי היו נתקלים באופן קבוע ביחס דומה, ניחא. אלא שנראה שהתאגיד נפטר מכל מחלות רשות השידור, הסיאוב, המיושנות, חוסר העניין הציבורי – אבל נדבק ממנה בנגיף ההטיה הבוטה".

עמית סגל רשת ב אריה גולן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד