י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יוצא להגנת החרדים

השחקן הישראלי: "הרב קנייבסקי הוא גדול הדור"

אחד השחקנים הידועים בישראל דני שטג שלאחרונה עובר תהליך של חזרה בתשובה, מספר בראיון על הקשר האישי שיש לו עם שר התורה הגר"ח קנייבסקי אותו הוא מקפיד לפקוד מדי מספר חודשים. שטג גם יוצא להגנת הציבור החרדי

השחקן הישראלי: "הרב קנייבסקי הוא גדול הדור"
דני שטג צילום: mako

דני שטג, מהשחקנים הישראלים הבולטים שלאחרונה החל בהליך חזרה בתשובה, סיפר ל'ידיעות אחרונות' כי התפקיד האחרון אותו קיבל בסדרה נחשבת, הגיע בזכות ברכה מהגר"ח קנייבסקי.

"הרב קנייבסקי הוא גדול הדור", סיפר שטג. "אני מגיע להתייעץ איתו פעם בחצי שנה. התפקיד ב'השוטרים' הגיע בגללו. הוא בירך אותי שזה יקרה", הוא הוסיף.

שטג התייחס גם לסערה שקמה בעקבות הוראתו של ר' חיים לפתוח את תלמודי התורה למרות הנחיות הקורונה, ואמר כי "הוא מחובר לגזירות שמימיות. הוא מציל בני אדם. וכשהוא אומר לפתוח תלמודי תורה, תאמינו לי שיש לו סיבה מאוד חזקה".

ואם כבר מדברים על הקורונה והמגזר החרדי, אי אפשר שלא להתייחס להסתה נגד החרדים. "היה עליהום כזה גדול על המגזר הזה, שהגיע ממש לשנאת חרדים. בתל אביב על הטיילת אין אחד עם מסכה. בבני ברק כולם עם מסכה גם בישיבה", יצא שטג להגנת החרדים.

הוא הוסיף וסנגר כי "הציבור החילוני לא מחונך לאלימות. לעומת זאת, היו כמה אלפים שעלו לבית ראש הממשלה, שאם הייתה להם אפשרות, אני לא יודע מה היו עושים לו".

שחקן חזרה בתשובה הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד