י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קורבנות צעירים

קורונה: בת 31 מתה; אחותה הצעירה במצב קשה

המוטציה הבריטית ממשיכה לגבות קורבנות צעירים. יולדת בת 31 מתה לאחר שהייתה במצב קשה. אחותה הצעירה ממנה מאושפזת כעת במצב קשה

קורונה: בת 31 מתה; אחותה הצעירה במצב קשה
מחלקת הקורונה בשערי צדק צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שוב - יולדת צעירה נפטרה לאחר שחלתה בקורונה: בשבת לפנות בוקר מתה חולת הקורונה אמנה קהוג'י בת ה-31 שבוע לאחר שילדה בן ראשון בניתוח קיסרי. לפני שבוע היא אושפזה בבית החולים מאיר בכפר סבא ויום לאחר מכן עברה את הניתוח הקיסרי.

לפני כשלושה ימים היא שוחררה לביתה כשהיא עדיין חולה בקורונה וסובלת מחום ונפיחויות והבוקר מתה בביתה. אחותה, שורוק ג'ורבאן, נדבקה גם היא בקורונה וילדה את בנה לפני כשבועיים בניתוח קיסרי, ומאז מאושפזת במצב קשה. שתי האחיות לא חוסנו לנגיף.

עומר קהוג'י, בעלה של אמנה, סיפר בשיחה עם ynet: "אשתי שוחררה מבית החולים והייתה בריאה ללא מחלות רקע. בשעות הלילה היו לה נפיחות וחום. ביקשתי ממנה לקחת אותה לבית החולים והיא לא רצתה. התקשרתי למוקד הרפואי והתייעצתי איתם על החום. הם אמרו לי 'זה חום רגיל ובשעות הבוקר תפנה לרופא והוא יחליט בשבילה'. אחרי זמן קצר קראתי לה והיא לא ענתה - וידעתי שהיא כבר לא בין החיים".

הוא הוסיף כי "שמחנו מאוד כשעאדל נולד. אשתי עוד לא זכתה להניק אותו. טיפלתי בו עד שאשתי תחלים. היא אמרה לי 'אני רוצה לעשות הכל למען הילד היקר שלנו. לא אחסוך בשום דבר'. כואב לי מאוד שאיבדתי את אשתי היקרה והכאב העמוק הוא שהבן נשאר ללא אמא".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד