י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האופציות מצטמצמות

ח"כ איילת שקד: 'ימינה' לא תשב עם 'מרצ'

לאחר אמירתו של יו"ר 'מרצ', כי יש מקום לחקירה של בית הדין באג נגד ישראל, מועמדת 'ימינה' הצהירה כי הם לא יישבו עם מפלגתו | בנוסף תקפה את סער: "הוא לא עשה הרבה בשנה האחרונה"

ח"כ איילת שקד: 'ימינה' לא תשב עם 'מרצ'
לוגו מפלגת ימינה צילום: דוברות המפלגה

17 ימים לבחירות, ועדיין לא ברור לאיזה ממשלה 'ימינה' תלך. אך היום (מוצ"ש) בעקבות ההצהרה של יו"ר 'מרצ' ניצן הורביץ, כי החקירה נגד בישראל בבית הדין באג מוצדקת - איילת שקד הכריזה כי לא ישבו איתם.

"ניצן הורביץ אמר משהו חמור ביותר, שפוליטיקאי בישראל לא צריך להגיד את זה. חרפה", טענה שקד ב'חדשות 13' והמשיכה, "הוא הצדיק את מה שבית הדין באג עושה. אנחנו לא נהיה איתו. מי שמדבר ככה - לא נשב איתו"

על האפשרות כי ישבו תחת יו"ר 'יש עתיד', אמרה שקד: "לא נשב תחת לפיד, הוא רק ראש ממשלה בקמפיין של נתניהו. לפיד מוביל בגוש של שלושים מנדטים. הימין לא ימסור את השלטון לשמאל".

"אנחנו לא מנהלים משא ומתן לפני תוצאות הבחירות, אבל יש 80 מנדטים של גוש הימין. אנחנו נשב בממשלה שהיא רק עם רוב ימני ועם ראש ממשלה ימני", הוסיפה.

שקד גם תקפה גם את סער: "גדעון סער נמצא בירידה, הוא לא עשה הרבה בשנה האחרונה. יש לנו אתגרים אדירים, להעיף את הכלכלה קדימה. אפשר לעשות את זה".

"נתניהו ניסה 3 פעמים להרכיב ממשלה מתפקדת, ובשלושתם לא הצליח. הגיע הזמן להעביר את המשוכות לבנט, הוא היחיד שיכול לטפל בבעיות הקשות", סיכמה שקד.

מפלגת ימינה מרצ ניצן הורביץ איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד