ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"האלימות שברה שיאים"

מצוד אחר החשודים: מנכ"ל העירייה נורה; מצבו קשה

מנכ"ל עיריית קלנסווה, עו"ד אשרף חטיב, נורה הערב על ידי מספר אלמונים שפתחו באש לעבר רכבו | מצבו קשה מאוד והוא הובהל לבית החולים בילינסון | המשטרה פתחה במצוד אחר החשודים | שר הפנים אריה דרעי שוחח עם ראש העיר: "האלימות בחברה הערבית קשה מאד והלילה שברה שיאים"

מצוד אחר החשודים: מנכ"ל העירייה נורה; מצבו קשה
ניידת משטרה, ארכיון צילום: פלאש 90

האלימות הגואה בחברה הערבית מגיעה הערב (מוצ"ש) גם לפגיעה בבעלי תפקידים בכירים: עו"ד אשרף חטיב, מנכ"ל עיריית קלנסווה, נפצע הערב באורח קשה מאוד לאחר שאש נפתחה לעבר רכבו במהלך נסיעה בעיר.

אשרף, פונה לבית החולים שם נלחמים בשעה זו הרופאים על חייו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, אך טרם נתפסו חשודים במעשה. "הפצוע היה בהכרה מעורפלת וסבל מפציעות קשות מאוד", סיפר פראמדיק מד"א עבד קשקוש.

לדבריו, "התחלנו מיד בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, מתן נוזלים ותרופות והנשמה ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים." הירי לעבר בוצע ככל הנראה מירי רכב חולף. על פי עדויות, היורים ירו צרורות ונמלטו.

בעקבות התקרית, שר הפנים אריה דרעי, שוחח לפני זמן קצר עם ראש עיריית קלנסווה, עבד אלבאסט סלאמה, ושמע ממנו על ניסיון ההתנקשות הערב במנכ"ל העירייה שר הפנים דרעי, אמר לראש העיר כי הוא מתכוון לפנות עוד הלילה לשר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, ולדרוש לפעול מיידית למעצר החשודים.

השר דרעי אמר לראש העיר: מה שקרה הערב בקלנסווה הוא חציית כל הקווים האדומים. זה חמור ביותר שמנסים לרצוח מנכ״ל עיריה, עובד ציבור בכיר. האלימות בחברה הערבית קשה מאד והלילה שברה שיאים. אני מתכוון לדבר בעניין גם עם ראש הממשלה ולדון עמו בדרכים לשמור על עובדי הרשויות המקומיות".

 

 

קלנסווה עירייה ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד