י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סאגת הרמזור

למרות דרישת דרעי: הממשלה לא מתכנסת

השר אריה דרעי פונה היום לראש הממשלה ומבקשת מימנו לבטל את מתווה הרמזור מעל מוסדות החינוך. הפנייה של דרעי בעקבות הקביעה השרירותית על סגירת מוסדות החינוך במספר ערים ושכונות חרדיות שכבר הפכו לכתומות אך משרד הבריאות לא מתחשב

למרות דרישת דרעי: הממשלה לא מתכנסת
יו"ר ש"ס אריה דרעי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כפי שדווח ביום שישי, למרות שכמה שכונות חרדיות הפכו לכתומות מאז עודכן הרמזור ביום רביעי האחרון, הממשלה מצביעה על סמך נתונים לא מעודכנים ומבקשת לסגור את הלימודים במספר שכונות וערים ובהן: ביתר עילית, שכונות בית וגן ונווה יעקב בירושלים.

משרד הבריאות מתעקש להטיל מגבלות על הערים והשכונות החרדיות

ביום שישי הצביעו שרי קבינט הקורונה בסמוך לכניסת שבת ואישרו את הרמזור שקובע על סגירת הלימודים בשכונות והערים הללו, אלא שהשר אריה דרעי דרש לקיים דיון ולא להסתפק בהצבעה טלפונית.

עד כה טרם נקבע דיון בממשלה, כשהערב (מוצ"ש), שיגר השר דרעי מכתב לראש הממשלה ולשרי הבריאות והחינוך בדרישה לקיים דיון ממשלה קודם סגירת מערכת החינוך בשכונות שרשאיות לפתוח.

הממשלה רוצה לסגור, תושבי נווה יעקב דורשים להמשיך לפתוח

"לא ייתכן שבערב בו מכריזים על פתיחת המסחר, המלונות, המסעדות, האולמות ועוד, בכל הארץ וללא הגבלת צבע רמזור, בתחום החינוך, ציפור נפשנו שנוגעת לנפש הרכה של ילדינו, עדיין נצמדים לצבעי הרמזור", כתב דרעי בפנייתו לנתניהו.

לסיכום, כתב דרעי: "אני דורש לכנס מיידית את הממשלה ולהודיע על ביטול תכנית הרמזור במערכת החינוך".

בנימין נתניהו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד