י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הזוג שעורר סערה

רשת CBS שילמה מיליונים עבור ראיון עם הנסיך הארי ומייגן

דריכות בעולם לקראת שידור ראיון נדיר ומטלטל שישודר ברשת CBS וברשתות נוספות בעולם כולל בישראל. מדובר בזוג הארי ומייגן, שפרשו מבית המלוכה הבריטי ועברו לנהל חיים פשוטים, הרחק מעין המצלמות וגינוני המלוכה | על פי הדיווחים, הרשת שילמה מילוני דולרים עבור קיום הראיון שצפוי להנפיק כותרות רבות

רשת CBS שילמה מיליונים עבור ראיון עם הנסיך הארי ומייגן
ארמון המלוכה הבריטי צילום: unsplash

רשת CBS האמריקנית שילמה יותר מ-7 מיליון דולר עבור הזכויות הבלעדיות, לשידור הראיון של מנחת הטלוויזיה המפורסמת אופרה ווינפרי עם הנסיך הארי והדוכסית מסאסקס, מייגן מרקל. הראיון בן השעתיים, שיעלה לאוויר בשעה 20:00 ביום ראשון שעון ארה"ב, עלה לרשת בסכום אסטרונומי, ככל הנראה בין 7 ל-9 מיליון דולר, כך דיווח ה'וול סטריט ג'ורנל'.

רשת CBS שרכשה את הזכויות היקרות, תגבה 325,000 דולר עבור כל 30 שניות של זמן פרסום מחברת ההפקות של המנחה ווינפרי, והיא יכולה גם להעניק אישור לשידור הראיון בערוצים בינלאומיים.

דובר מטעם הזוג המלכותי שעורר סערה כשפרש מכל תפקידיו המלכותיים בבריטניה, אמר ל'ג'ורנל' כי לא שילמו להם על הראיון. בקטע מהראיון ששודר ביום שישי בתוכנית "CBS הבוקר", נראית מרקל אומרת לווינפרי שהיא מרגישה "משוחררת" לדבר לאחר שנאלצה לדחות את בקשתה הראשונית של מארחת הטלוויזיה מכיוון ש"לא הורשתה" לדבר איתה לפני כן.

כזכור בשנה שעברה בריטניה סערה כשהזוג המלכותי הודיע כי הוא עוזב את בריטניה, ומוותר על כל תפקידיו המלכותיים. הבריטים נעלבו מאד מהמהלך וכי הזוג טען להגנתו כי "לא היה להם חופש" וכל תמונה שהם רצו לעלות לרשתות החברתיות "היתה צריכה לקבל אישור מהארמון". בני הזוג אמרו שהם רוצים לעשות כסף בעצמם, והוסיפו שהם יחלקו את זמנם בין בריטניה לצפון אמריקה.

בהצהרה חסרת התקדים אמרו הדוכס והדוכסית מסאסקס: "לאחר חודשים רבים של הרהור ודיונים פנימיים, בחרנו לעבור השנה לתפקיד חדש. בכוונתנו לסגת לאחור כחברים "בכירים" במשפחת המלוכה ולפעול למען עצמאות כלכלית, תוך המשך תמיכה מלאה במשפחת המלוכה. בעידודכם, במיוחד בשנים האחרונות, אנו חשים מוכנים לבצע מאד זה, כעת אנו מתכננים לאזן את זמננו בין בריטניה לצפון אמריקה, ולהמשיך לכבד את חובתנו כלפי המלכה".

מייגן מרקל מייגן והארי הנסיך הארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד