י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עולם הבא ועולם הזה

נדיר: הגר"ח קנייבסקי וחכם שלום כהן בברכה משותפת

זכותכם להתברך בכפל כפליים • גדולי ישראל מגלים לנו כיצד אפשר להיוושע מפגעי הנגיף ולהפוך שותפים עם הבורא יתברך! •  זו ההזדמנות שלכם לזכות בגשמיות וברוחניות

נדיר: הגר"ח קנייבסקי וחכם שלום כהן בברכה משותפת
הגר"ח קנייבסקי וחכם שלום כהן צילום: Shlomi Cohen/Flash90

תחשבו עליו: ילד טהור שחושב ומרגיש, שמבין ויודע, אבל לא מצליח לבטא את עצמו ולהביע את תחושותיו. נשמתו כלואה בתוך גוף מוגבל, גוף שונה מכולם. הילד גדל, הקושי גדל. משפחתו מתמודדת 24 שעות עם האתגרים הקשים, עם הסימפטומים המורכבים ועם התפרצויותיו החוזרות ונשנות. אין להם רגע של שקט בים החיים הסוער.

עמותת מסוגלים הרימה את הכפפה ויצרה עבורם 'תיבת נח' משלהם. בעזרת הפעילות האדירה של העמותה, מסוגלת המשפחה להמשיך במסע ולאגור כוחות לעוד יום מאתגר במיוחד. העמותה סייעה עד כה ל672 ילדים אוטיסטים ול654 משפחות יקרות.

עזרו למשפחות בהתמדדות הקשה מנשוא, תכנסו להגרלה היוקרתית ותזכו בברכה המיוחדת>>>

בשביל להמשיך את המפעל האדיר, יצאה העמותה עם קמפיין מנצח, במסגרתו תיערך הגרלת ענק על שתי סוויטות מפוארות ומאובזרות, שיירשמו על שם הזוכה. הסוויטות שוכנות על שפת הכנרת, בסמוך לקבר הרמב''ם. הסוויטות יהיו מאובזרות באינספור פינוקים ותציע לזוכה המאושר מקום נופש ומרגוע, לצד הכנסה קבועה מידי חודש.

מרנן ורבנן גדולי ישראל מכל החוגים קוראים לכולנו להיות שותפים למיזם ולתרום לארגון החשוב. מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט''א וחכם שלום כהן שליט''א יצאו בקריאה נרגשת, בה הם כותבים: 'בשעה זו שרבים מחפשים ישועה להישמר בגוף ובנפש מפגעי הזמן, הנה באנו לעורר הלב למען הנשמות הזכות והטהורות שלא טעמו טעם חטא, והוריהם כורעים תחת הנטל בגידולם ובטיפול בהם הדורש כוחות הנפש והגוף.... וזכות גדולה להיות שותפים עמהם בתרומה ובעזרה, שכל המסייע לילדים אלו הופך להיות לשותף עם השי''ת שהוא אביהם. ובזכות זה יתברכו התורמים מידה כנגד מידה, ולא יראו בביתם ניסיונות אלו, ולא יצטרכו לכך.

זה הזמן ליטול חלק ולזכות בכפל כפליים: גם בשתי סוויטות יוקרתיות, גם במתנות חינם ברכישת חבילות, וגם בברכת גדולי ומאורי הדור. ומי רואה אותם יוצאים ואינו יוצא עמהם?

עזרו למשפחות בהתמדדות הקשה מנשוא, תכנסו להגרלה היוקרתית ותזכו בברכה המיוחדת>>>

מסוגלים הגר"ח קנייבסקי חכם שלום כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!